Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

16.2.11

O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης με ερώτησή του προς τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων και Οικονομικών επαναφέρει το ζήτημα της μη εγκριθείσας συγχώνευσης Ολυμπιακής και Aegean από την EE και τις συνέπειες της απόφασης για τον χώρο των αερομεταφορών και του επιβατικού κοινού.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΚΑΙ AEGEAN



O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης με ερώτησή του προς τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων και Οικονομικών επαναφέρει το ζήτημα της μη εγκριθείσας συγχώνευσης Ολυμπιακής και Aegean από την EE και τις συνέπειες της απόφασης για τον χώρο των αερομεταφορών και του επιβατικού κοινού.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

«ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων και Οικονομικών

Θέμα: Συγχώνευση Ολυμπιακής και Aegean

Η Κομισιόν απέρριψε τη συγχώνευση Ολυμπιακής και Aegean, συγχώνευση που είχε συμφωνηθεί εντός ελληνικών συνόρων αλλά τελούσε υπό την αίρεση έγκρισης από την ΕΕ. Η απόφαση που αφορά την ελληνική περίπτωση είναι εξαιρετικά σπάνια, δεδομένου ότι το 99,5% των προτεινόμενων συγχωνεύσεων εγκρίνονται. Η συγχώνευση κρίθηκε από την Κομισιόν επιζήμια για τον Έλληνα καταναλωτή. Η ελληνική αγορά εμπίπτει στο 0,5% που χρήζει ειδικής προστασίας από τη νόθευση του ανταγωνισμού αφού όπως αναφέρει η σχετική απόφαση «η συγχώνευση θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο στην Ελλάδα και ως εκ τούτου σε υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για Έλληνες και τουρίστες που ταξιδεύουν μεταξύ Αθήνας και νησιών». Σύμφωνα με συγκριτική μελέτη του ΕΚΠΟΙΖΩ αν πραγματοποιούνταν η συγχώνευση της Ολυμπιακής και της Aegean οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εσωτερικού θα αυξάνονταν από €8 μέχρι €40, πέραν των ήδη καταγεγραμμένων μεγάλων αυξήσεων στα εισιτήρια προς νησιά (Κεφαλονιά-Λήμνος) μέσα στο 2010, όταν και λειτούργησε το μονοπώλιο της Ολυμπιακής καθώς η Aegean απέσυρε τα δρομολόγια της προς τα συγκεκριμένα νησιά.

Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί:
• Πως θα διαμορφωθεί το τοπίο στον χώρο των αερομεταφορών καθώς η απόρριψη της συγχώνευσης, διατηρεί ανοικτό και αυξάνει το ενδεχόμενο της εναρμονισμένης πρακτικής;
• Πως εξηγούν και σχολιάζουν την απόρριψη από την Κομισιόν μιας απόφασης που η Ελληνική Επιτροπή ανταγωνισμού, «ελαφρά τη καρδία» ενέκρινε; Ως πότε θα επιτρέπει τις εναρμονισμένες τακτικές και τον σχεδόν πλήρη έλεγχο της εσωτερικής αγοράς με αύξηση των κομίστρων εις βάρος των επιβατών;
• Τι μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση προκειμένου να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά των αερομεταφορών, προκειμένου να πέσουν οι τιμές προς όφελος των επιβατών;

Ο ερωτών βουλευτής

Δημήτρης Παπαδημούλης»

16/02/2011
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ