Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

16.2.11

Κατόπιν όλων αυτών, Ερωτάστε: 1. Σκοπεύετε να συμπεριλάβετε την «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» στο πακέτο των 50 δις προς «αξιοποίηση» και γι’ αυτό το λόγο δεν την εντάσσετε στην «ΕΛΤΑ ΑΕ» 2. Θα Συγχωνευθεί η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» με την μητρική «ΕΛΤΑ ΑΕ»; 3. Πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται με μισθωμένη εργασία και από ποιές εταιρείες ενοικίασης προσωπικού έχουν προσληφθεί; 3. Πόσοι Σύμβουλοι έχουν προσληφθεί, με ποιές διαδικασίες και με ποιές αμοιβές; 4. Ποιά είναι τα Στελέχη από τα ΕΛΤΑ, που έχουν αντικατασταθεί με Συμβούλους και για ποιό λόγο; Αιτούμαστε την κατάθεση 1. Όλων των Συμβάσεων των Προσληφθέντων Συμβούλων στην «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ», από τον Οκτώβριο του 2009 και εντεύθεν. 2. Όλων των Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί την τελευταία 10ετια από την «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» με τις Εταιρείες Μίσθωσης Προσωπικού. 3. Των μισθωτηρίων όλων των ακινήτων που έχει μισθώσει η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ». -Ο- ΕΡΩΤΩΝ και ΑΙΤΩΝ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Προς : Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: Θα συγχωνευτεί η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» με την μητρική «ΕΛΤΑ ΑΕ».


Κύριε Υπουργέ,

Τα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ», ως γνωστόν αποτελούνται από όμιλο Εταιρειών την Μητρική Εταιρεία «ΕΛΤΑ», και τις θυγατρικές «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» και «ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΕ».

Η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ», λειτουργούν σήμερα με σημαντικό κόστος χωρίς αντίστοιχο όφελος για τους πολίτες, ενώ θα μπορούσαν να συγχωνευτούν με την «ΕΛΤΑ ΑΕ» επιτυγχάνοντας οικονομία κλίμακος, της τάξεως του 1,5 εκατ. € ετησίως.

Προσλαμβάνει Εξωτερικούς Συμβούλους, με τριπλάσιες αποδοχές από Στελέχη των ΕΛΤΑ, τα οποία καθαιρούνται από την άσκηση των Διοικητικών τους καθηκόντων, προκειμένου να προσληφθούν συνταξιούχοι και εξωτερικοί συνεργάτες.

Ακόμα απασχολεί Προσωπικό με ΜΙΣΘΩΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ κατά παρέκκλιση των εξαγγελιών σας για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του θεσμού της Μισθωμένης Εργασίας.

Κατόπιν όλων αυτών,

Ερωτάστε:

1. Σκοπεύετε να συμπεριλάβετε την «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» στο πακέτο των 50 δις προς «αξιοποίηση» και γι’ αυτό το λόγο δεν την εντάσσετε στην «ΕΛΤΑ ΑΕ»
2. Θα Συγχωνευθεί η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» με την μητρική «ΕΛΤΑ ΑΕ»;
3. Πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται με μισθωμένη εργασία και από ποιές εταιρείες ενοικίασης προσωπικού έχουν προσληφθεί;
3. Πόσοι Σύμβουλοι έχουν προσληφθεί, με ποιές διαδικασίες και με ποιές αμοιβές;
4. Ποιά είναι τα Στελέχη από τα ΕΛΤΑ, που έχουν αντικατασταθεί με Συμβούλους και για ποιό λόγο;

Αιτούμαστε την κατάθεση

1. Όλων των Συμβάσεων των Προσληφθέντων Συμβούλων στην «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ», από τον Οκτώβριο του 2009 και εντεύθεν.
2. Όλων των Συμβάσεων που έχουν υπογραφεί την τελευταία 10ετια από την «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ» με τις Εταιρείες Μίσθωσης Προσωπικού.
3. Των μισθωτηρίων όλων των ακινήτων που έχει μισθώσει η «ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ».

-Ο-
ΕΡΩΤΩΝ και ΑΙΤΩΝ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ