Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

28.4.10

Με την γγ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα να απαντά από την Βουλή στον πρωθυπουργό πως το κόμμα της είναι περήφανο που τα διεθνή ΜΜΕ δείχνουν και την άλλη Ελλάδα, των κινητοποιήσεων και της αντίστασης του ελληνικού λαού, «αυτή που η κυβέρνηση κρύβει» και να αποχωρεί με σύσσωμη την κοινοβουλευτική της ομάδα, και τον υπουργό Εργασίας να δείχνει ως μονόδρομο για την σωτηρία της χώρας την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης και να ζητεί από κείνους που «μέμφονται αυτό τον αγώνα» να πουν στην κυβέρνηση τι να κάνει, εισήχθη στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο «εγγυήσεις για την εργασιακή ασφάλεια κ.α. διατάξεις».

Με την γγ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα να απαντά από την Βουλή στον πρωθυπουργό πως το κόμμα της είναι περήφανο που τα διεθνή ΜΜΕ δείχνουν και την άλλη Ελλάδα, των κινητοποιήσεων και της αντίστασης του ελληνικού λαού, «αυτή που η κυβέρνηση κρύβει» και να αποχωρεί με σύσσωμη την κοινοβουλευτική της ομάδα, και τον υπουργό Εργασίας να δείχνει ως μονόδρομο για την σωτηρία της χώρας την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης και να ζητεί από κείνους που «μέμφονται αυτό τον αγώνα» να πουν στην κυβέρνηση τι να κάνει, εισήχθη στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο «εγγυήσεις για την εργασιακή ασφάλεια κ.α. διατάξεις».

Αυτό που δεν συγχωρεί ο ελληνικός λαός είναι το ψέμα και την εξαπάτηση. • Χάος είναι το παρόν και το μέλλον που μας ετοιμάζεται από κάποιους που δεν έχουν καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση και όχι οι αγώνες αυτού του λαού, της νεολαίας και τα οράματα των εργαζόμενων. • Τώρα θεωρείτε μονόδρομο την κηδεμονία του ΔΝΤ. Όλοι σας οι μονόδρομοι τόσα χρόνια αποδείχθηκαν βούρκος. • Δεν μπορείτε να βάλετε καμιά κόκκινη γραμμή, αφήστε το λαό να βάλει αυτός τις κόκκινες γραμμές.

Ομιλία του Προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα
στο νομοσχέδιο «Εγγυήσεις για την εργασιακή ανασφάλεια»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ., κ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ., κ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ,
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Οι ερωτώντες βουλευτές Τσίπρας Αλέξης Κριτσωτάκης Μιχάλης Διώτη Ηρώ Αμμανατίδου Πασχαλίδου Ευαγγελία Μουλόπουλος Βασίλης

ΕΡΩΤΗΣΗ
28-04-2010
Προς την κα Υπουργό
Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ Γ. ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΛΑ.Ο.Σ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Ερώτηση
Προς τον αξιότιμο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: «Απαράδεκτη καθυστέρηση ολοκλήρωσης των εργατικών κατοικιών στη Γιάννουλη Λάρισας».

Επίκαιρη ερώτηση στον Πρωθυπουργό κατέθεσε σήμερα ο Πρόεδρος της Κ.Ο. Αλ. Τσίπρας με θέμα Βίαιες ανατροπές στο χώρο της υγείας- πρόνοιας». Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Κ.Ο. ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑ
ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
« ΒΙΑΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ- ΠΡΟΝΟΙΑΣ»

Σημαντική οικονομική επιβάρυνση των επιβατών του ΟΑΣΘ εν μέσω κρίσης, λόγω της νέας τιμολογιακής πολιτικής του οργανισμού Σύμφωνα με εξαγγελίες του ΟΑΣΘ, από την 1η Μαΐου 2010 αυξάνεται το βασικό εισιτήριο από τα 50 στα 60 λεπτά. Η απόφαση αυτή αυξάνει το κόστος κάθε μεμονωμένης μετακίνησης, σε περίοδο μάλιστα οξύτατης οικονομικής κρίσης, με την τιμή της βενζίνης να πλησιάζει το 1.5 ευρώ ανά λίτρο, και μάλιστα σε μία πόλη που δεν προσφέρει στους πολίτες της άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς πλην των αστικών λεωφορείων. Αιτία των αυξήσεων είναι η απόφαση του κράτους να μειώσει κατά 25% την επιδότηση που δίνει στον οργανισμό κάθε χρόνο. Ενώ ο ΟΑΣΘ περίμενε μία επιχορήγηση της τάξεως των 130 εκατ. ευρώ, φέτος θα πάρει 96 εκατ. ευρώ, διαφορά την οποία σκοπεύει να καλύψει με την ανατίμηση των κομίστρων. Ωστόσο, οι αυξήσεις των τιμών του ΟΑΣΘ είναι στην πραγματικότητα πολύ μεγαλύτερες από τα 10 λεπτά που παρουσιάζονται. Γιατί, το νέο τιμολόγιο, πλήττει κυρίως το μοντέλο των μετεπιβιβάσεων, πάνω στο οποίο στήθηκε το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης το 2005, ανεβάζοντας υπερβολικά το κόστος των φθηνότερων για το κοινό μετακινήσεων, όπως ίσχυαν μέχρι τώρα.

Ερώτηση
28-4-2010
Προς τον κ. Υπουργό
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Ο απαιτούμενος εκσυγχρονισμός των δημοσίων υπηρεσιών προϋποθέτει την άμεση μετάβαση από τις σημερινές χρονοβόρες και άκρως αντιπαραγωγικές πρακτικές, στη σύγχρονη διαδικασία της ονομαζόμενης «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης». Το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, το οποίο έχει ήδη εφαρμοσθεί σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες, έχει συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό:
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΘΕΜΑ : Ηλεκτρονική διαχείριση και εσωτερική διακίνηση υπηρεσιακών εγγράφων

Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ