Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

29.4.11

είπα ότι αρκετοί από το Πολεμικό Ναυτικό θεωρούν ότι αν αυτό δεν έχει επιδιορθωθεί όπως πρέπει, τότε είναι «πλωτό φέρετρο».28/04/2011

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: 
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, δεν σκόπευα να μιλήσω γιατί η υπόθεση αφορά την πρόταση των συναδέλφων του ΠΑΣΟΚ για το συγκεκριμένο συνάδελφο, τον κ. Άκη Τσοχατζόπουλο. Αναφέρθηκαν, όμως, σε πάρα πολλά ζητήματα, τα οποία άπτονται και της δικής μου θητείας στο Υπουργείο και ως εκ τούτου κρίνω σκόπιμο να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα.


Στεναχωρούμαι που ο κ. Καρατζαφέρης έφυγε γιατί θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ένα-δυο ζητήματα, τα οποία ανέφερε και να απαντήσω και στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, τον κ. Βενιζέλο, αλλά και στον κ. Μπεγλίτη.
Κατ’ αρχήν, να σας πω ότι ο κ. Καρατζαφέρης είπε ότι εγώ χαρακτήρισα «πλωτό φέρετρο» το υποβρύχιο. Παραπέμπω τον κ. Καρατζαφέρη, όπως παρέπεμψα και τον κ. Μπεγλίτη, την επόμενη της συνεδρίασης, που βγήκε στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ και μου σύστησε να είμαι πιο προσεκτικός, να διαβάσει τα πρακτικά, διότι εγώ δεν χαρακτήρισα το υποβρύχιο, αλλά συγκεκριμένα είπα ότι αρκετοί από το Πολεμικό Ναυτικό θεωρούν ότι αν αυτό δεν έχει επιδιορθωθεί όπως πρέπει, τότε είναι «πλωτό φέρετρο».

Επίσης, εγώ δεν είπα ότι γέρνει ή δεν γέρνει ή ότι έχει τεχνικά προβλήματα ή δεν έχει, διότι και εσείς δεν μπορείτε να το πείτε, καθώς δεν το γνωρίζουμε, μας το λένε οι αρμόδιες υπηρεσίες, μας το λένε εκείνοι που τα ερευνούν. Έτσι και για το συγκεκριμένο ζήτημα, επειδή είμαι πολύ προσεκτικός στην εκφορά του δημόσιου λόγου και επειδή προσέχω πάρα πολύ για τα θέματα της εθνικής άμυνας και έχω ιδιαίτερη ευαισθησία, όπως και εσείς, καλώ τον κ. Καρατζαφέρη να δει ξανά τα Πρακτικά, προκειμένου να καταλάβει, διότι πράγματι το υποβρύχιο είναι περιουσιακό στοιχείο των Ενόπλων Δυνάμεων, είναι η ασπίδα μας. Εάν έχει επιδιορθωθεί, τότε είναι όπως πρέπει και κατά συνέπεια, όλα τα άλλα μπορείτε να τα απευθύνετε στους αξιωματικούς, στους υπαξιωματικούς και σε όσους δημόσια λένε ότι υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Αυτό ήταν το ένα ζήτημα, για να το ξεκαθαρίσουμε.
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ