Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

29.4.11

Αυτές όλες οι εταιρείες, οι «λαδιάρικες», οι βρώμικες, οι διαφθαρμένες σε ποιόν ανήκουν; Δεν έχουν ονοματεπώνυμο; Έχουν. Ποιος θα το βρει αυτό; Εγώ; Γιατρός είμαι. Κακή τη μοίρα ήρθα στη Βουλή και έγινα πολιτικός. Εγώ θα το βρω; * 28/04/2011 *

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ: Στο ληξιαρχείο να πάτε. Η ημερομηνία σας ενδιαφέρει; Δεν σας ενδιαφέρει η διαφθορά και αλητεία; Σας ενδιαφέρει ποιος είναι; Βρείτε το εσείς που είστε Υπουργός. Να μην πω και για την Πορτογαλία.
Έρχομαι στο δεύτερο. Εγώ το έμαθα τώρα από το ΣΔΟΕ για τα νησιά Κουρασάο. Ποιος τα ξέρει αυτά; Ήρθαμε από τα χωριά και από την Αθήνα για να πολιτευτούμε για να μάθουμε τα Κουρασάο, όπου υπάρχουν off shore εταιρείες, οι οποίες σχετίζονται με συμβούλους του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στα Κέιμαν, στην Ινδία.
Και το ερώτημα είναι ένα. Ποιος θα κάνει την ταυτοποίηση; Αυτές όλες οι εταιρείες, οι «λαδιάρικες», οι βρώμικες, οι διαφθαρμένες σε ποιόν ανήκουν; Δεν έχουν ονοματεπώνυμο; Έχουν. Ποιος θα το βρει αυτό; Εγώ; Γιατρός είμαι. Κακή τη μοίρα ήρθα στη Βουλή και έγινα πολιτικός. Εγώ θα το βρω;
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ