Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

30.6.11

Κατ’ αρχάς ο κ. Κεφαλογιάννης πρέπει να θυμάται ότι τα τελευταία 20 χρόνια δεν διδάσκω σε κανέναν, υπηρετώ τον ελληνικό λαό. Η δε ιδιότητά μου η ακαδημαϊκή δεν είναι μειονέκτημα -θέλω να ελπίζω- στην αίθουσα αυτή.

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2011
Συζήτηση στη Βουλή του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Οικονομικών "Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Προσαρμογής 2012-2015" (δεύτερη ημέρα)

Παρέμβαση Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομικών κ. Ευ. Βενιζέλου στην τοποθέτηση του Κοινοβουλευτικού Εκπρόσωπου της ΝΔ κ. Μ. Κεφαλογιάννη



«Κατ’ αρχάς ο κ. Κεφαλογιάννης πρέπει να θυμάται ότι τα τελευταία 20 χρόνια δεν διδάσκω σε κανέναν, υπηρετώ τον ελληνικό λαό. Η δε ιδιότητά μου η ακαδημαϊκή δεν είναι μειονέκτημα -θέλω να ελπίζω- στην αίθουσα αυτή.
Όπως έχετε την αξίωση κ. Κεφαλογιάννη ως Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας και όλοι οι συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας να ασκείτε τόσο αυστηρή κριτική στην Κυβέρνηση λησμονώντας τι είχε συμβεί στον τόπο αυτό πριν από τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009, έτσι έχετε την ελάχιστη υποχρέωση να ακούτε τις απαντήσεις.
Εδώ καλούμαστε όλοι να εξυπηρετήσουμε έναν θεμελιώδη σκοπό, να στείλουμε μηνύματα σοβαρότητας, συναίνεσης, σταθερότητας, συστηματικότητας και προοπτικής. Και αυτά τα μηνύματα τα χρειαζόμαστε. Και εν προκειμένω να χρειάζομαι εγώ πιο πολύ από κάθε άλλον για να μπορέσω να αντιμετωπίσω τη συνεδρίαση του Eurogroup την Κυριακή 3 Ιουλίου.
Εάν δεν παρεμβαλλόντουσαν όσοι παρενεβλήθησαν και ο διάλογος γινόταν ανάμεσα με εμένα και τον κ. Χατζηδάκη, το αποτέλεσμα θα ήταν αυτό που ακούσατε, η διευκρίνιση που έδωσε ο κ. Χατζηδάκης. Εμένα αυτό μου αρκεί, διότι εμένα με ενδιαφέρει η πολιτική ουσία. Και με ενδιαφέρει να παράγεται συναινετικό αποτέλεσμα, αυτό με ενδιαφέρει.
Όλα τα άλλα για μένα έχουν πάρα πολύ μικρή σημασία. Προφανώς θα μιλήσω, θα κλείσω τη συζήτηση.
Κύριε Κεφαλογιάννη, κύριε Πρόεδρε με την άδεια σας, δεν πρέπει να αφήσουμε τους βουλευτές για τα δικαιώματα των οποίων κύβευστε να εκφραστούν, να ολοκληρωθεί ο κατάλογος; Αφήστε τις υποδείξεις και ας ολοκληρωθεί ο κατάλογος».
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ