Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

2.7.10

«κ. Υπουργέ, θέλω να χαιρετήσω την ευαισθησία σας σε θέματα διαφάνειας. Αν είχαν δείξει αυτή την ευαισθησία τα τελευταία χρόνια κι άλλοι υπουργοί Εθνικής Άμυνας πριν από εσάς και του ενός και του άλλου κόμματος, η Ελλάδα θα είχε γλιτώσει πολλά δις.

Αθήνα, 2 Ιουλίου 2010

Ομιλία του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ., κ. Γ. Καρατζαφέρη, στη Βουλή, κατά τη σημερινή συζήτηση, της επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό (και στην οποία απάντησε ο υπουργός Άμυνας, κ. Bενιζέλος), με θέμα: «Σοβαρά ερωτήματα για συμβάσεις εξοπλιστικών προγραμμάτων του Πολεμικού Ναυτικού».



«κ. Υπουργέ, θέλω να χαιρετήσω την ευαισθησία σας σε θέματα διαφάνειας. Αν είχαν δείξει αυτή την ευαισθησία τα τελευταία χρόνια κι άλλοι υπουργοί Εθνικής Άμυνας πριν από εσάς και του ενός και του άλλου κόμματος, η Ελλάδα θα είχε γλιτώσει πολλά δις.
Θα ήταν μικρότερο το δημόσιο χρέος. Επίσης, πρέπει να πω ότι η υποεπιτροπή Εξοπλισμών της Βουλής θα μπορούσε, με δική σας συμβολή, να έχει πιο ουσιαστικό ρόλο. Δηλαδή, οι αποφάσεις να λαμβάνονται με τα 4/5, όπως γίνεται σε άλλες επιτροπές ή τουλάχιστον με τη σύμφωνη γνώμη 3 κομμάτων. Για να ενισχύσετε ακόμα καλύτερα το κεφάλαιο “διαφάνεια” για το οποίο, πράγματι, ενδιαφέρεστε.
Βέβαια, να σας θυμίσω ότι όσοι διετέλεσαν υπουργοί Εθνικής Άμυνας, εξαφανίστηκαν αργότερα από την πολιτική. Να θυμίσω: Βαρβιτσιώτης, Αρσένης, Τσοχατζόπουλος, Παπαντωνίου, Σπηλιωτόπουλος, ακόμα και ο Μεϊμαράκης δεν ανακατεύεται πια ενεργά με τα κοινά της Ν.Δ. Θέλω να ελπίζω ότι εσείς θα σπάσετε αυτή την αρνητική παράδοση και θα τη σπάσετε, εάν συνεχίσετε να υπηρετείτε αυτά τα οποία μας είπατε σήμερα.
Ψάχνοντας, βρήκα ορισμένα συγκεκριμένα πράγματα. Εκτός από τα γνωστά εμβάσματα – «μίζες» προς τη ΜΙΕ τα οποία διακινήθηκαν το 2002 – 2003 και φτάνουν στα 83 εκατ. ευρώ... Για να καταλάβει ο κόσμος για τι μιλάμε, 83 εκατ. ευρώ για “παροχή υπηρεσιών”, Έλληνας ο ένας μέτοχος, Άγγλος ο άλλος. Η διαφθορά όμως και η μίζα συνεχίζεται. Ακούστε τι βρήκα: Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκάς προσέλαβαν μια εταιρεία συμβούλων στο Ν. Δελχί για καλές υπηρεσίες κτλ. Για τη φροντίδα δημοσίων σχέσεων στην Ασία στις 14.1.2005, 1.900.000. Με μια άλλη απόδειξη, μία εβδομάδα αργότερα, άλλο 1.900.000! Γιατί η εταιρία φρόντισε για “πελατειακές” σχέσεις στην Αργεντινή, στη Χιλή, στη Βενεζουέλα και στη Βολιβία!!… Σαν να προσπαθείς, δηλαδή, να πλασάρεις υποβρύχια στην Ουγγαρία που δεν έχει θάλασσα. Τον Οκτώβριο του 2004 εμβάζουν τα ελληνικά ναυπηγεία αμοιβή συμβούλου ύψους 1.300.000 στη Sidewind, η οποία εδρεύει στις Σουδανικές Αντίλλες.
Όλα αυτά μαζεύονται στην τράπεζα BNP της Γενεύης, όπου ο τελικός αποδέκτης είναι Έλληνας. Η δική μου έρευνα έφτασε στο ότι πρόκειται για άνθρωπο ο οποίος έχει τοποθετηθεί στα ελληνικά ναυπηγεία. Δεν θα δώσω το όνομα στη Βουλή, νομίζω καλύτερα να το βρει ο ΣΔΟΕ ή ο εισαγγελέας. Έχω, όμως, όλα τα στοιχεία στη διάθεσή σας, κύριε Υπουργέ. Πιστεύω, λοιπόν, ότι τουλάχιστον αυτά τα οποία τέθηκαν εδώ, τόσο από εσάς όσο και τα στοιχεία τα οποία σήμερα παραδίδω, πρέπει να φτάσουν στον εισαγγελέα, δηλαδή η εκτελεστική εξουσία να στείλει τα πρακτικά να μπορέσουμε να βρούμε άκρη.
Είμαι δε σίγουρος ότι όταν μιλάμε για διακίνηση 96 εκατομμυρίων Ευρώ -κι αυτά από έρευνες των αρχών της Γερμανίας- δεν πρόκειται για 96 εκατ. μόνο σε υπηρεσιακούς παράγοντες. Σαφώς κάποια πολιτικά πρόσωπα κρύβονται πίσω από αυτά τα ονόματα. Πρέπει να φτάσουμε εκεί. Είναι οδυνηρό να στήνουμε κάθε εβδομάδα μια εξεταστική των πραγμάτων επιτροπή. Δεν μπορούμε όμως να σταματήσουμε, όταν βγαίνουν κάθε εβδομάδα, κ. υπουργέ, τέτοια τεράστια ποσά. Μιλάμε για πολύ μεγαλύτερα ποσά από το Βατοπαίδιο, το οποίο μας απασχόλησε σε δύο διαφορετικές κοινοβουλευτικές περιόδους. Και πάνω απ’ όλα πρόκειται για οπλικά συστήματα. Μιλάμε, δηλαδή, για την ασφάλεια του Ελληνικού λαού και την ασφάλεια των παιδιών μας που είναι μέσα σε αυτά τα υποβρύχια.
Τώρα, όσον αφορά τα υποβρύχια αυτά και την προσπάθεια η οποία γίνεται, την οποία εμείς παρακολουθούμε με εξαιρετική προσοχή, και το ξέρετε. Έχω την αίσθηση ότι δημιουργείται μια ευκαιρία, από την όλη υπόθεση. Υπάρχει η δυνατότητα η Ελλάδα να βγει κερδισμένη, χώρα της Μεσογείου, έχει δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Βέβαια, πήγε να γίνει κάποια εμπλοκή κατά τις διαπραγματεύσεις -που δεν μπορώ να προσδιορίσω μέσα στην αίθουσα και δεν πρέπει- και με χώρα που βρίσκεται στον Ινδικό (ωκεανό).
Νομίζω, ότι η δική σας προσοχή και η δικιά σας ανάλυση των πραγμάτων μπορεί να βγάλει τη χώρα πολλαπλώς ωφελημένη από ένα πράγμα που ξεκίνησε στραβά, πορεύτηκε στραβά όλη τη δεκαετία και σήμερα είναι μία «χειροβομβίδα» χωρίς περόνη στα χέρια της ελληνικής Πολιτείας. Πιστεύω θα κάνετε το καθήκον σας, αλλά βεβαίως θα ήθελα να σημειώσω ότι οι γερμανικές εταιρίες δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να “διδάσκουν” την ελληνική Πολιτεία, υπουργούς και παράγοντες, πώς να τα «πιάνουν». Να σας θυμίσω: Τhyssen, Daimler, Ferrostaal, Krauss Maffei, Man, Siemens, κάποια στιγμή πρέπει και εμείς να είμαστε επιφυλακτικοί. Όταν σε διαγωνισμό λαμβάνει μέρος γερμανική εταιρία, να είμαστε “κουμπωμένοι” και όταν δίνετε χειραψία σε Γερμανό επιχειρηματία, να φοράτε γάντια να μην λερωθείτε!!»
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ