Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

2.6.10

Ας αναλογιστούμε ποια είναι η εικόνα της Ελλάδας, η διεθνής εικόνα της χώρας, η εγχώρια εικόνα της χώρας, η εικόνα που όλοι βιώνουμε μέρα με τη μέρα και με πιο επώδυνο τρόπο, που προβάλλεται από τα μέσα επικοινωνίας σήμερα. Είναι η εικόνα της διαφθοράς, της αναποτελεσματικότητας, της αυτοκαταστροφής, η εικόνα μια χώρας που ούτε θέλει ούτε μπορεί, η εικόνα που πρέπει με κάθε τρόπο να βγάλουμε από πάνω μας.

Αθήνα, 2 Ιουνίου 2010

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΑΛΗΝΟΥ ΟΔΗΓΕΙ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ



Στο πλαίσιο της συζήτησης ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής, ερώτησης του Βουλευτή ν. Λέσβου κ. Σπύρου Γαληνού, για την οικονομική ενίσχυση ομάδας μαθητών της Λέσβου που συμμετέχει στον πρώτο μαθητικό διαγωνισμό του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, ο Υφυπουργός απεδέχθη ότι υπάρχει κενό στο νομικό πλαίσιο, το οποίο δεν επιτρέπει στο Υπουργείο Παιδείας να χρηματοδοτήσει εκδρομές μαθητών στο εξωτερικό που έχουν «ουσιαστική δραστηριότητα». Μάλιστα ανέφερε, ότι με βάση την ερώτηση του κ. Γαληνού, έχει απασχολήσει το Υπουργείο μια αλλαγή πολιτικής όπου θα μπορούν επιλεγμένες πια δραστηριότητες να χρηματοδοτηθούν εν μέρει από το Υπουργείο Παιδείας
Σύμφωνα με το Βουλευτή Λέσβου κ. Σπύρο Γαληνό αυτό που πέτυχαν οι δέκα μαθητές από τη Λέσβο δεν πρέπει να θεωρείται εκπαιδευτική εκδρομή αλλά επίτευγμα που συνεισφέρει στη διεθνή εικόνα της χώρας και παράδειγμα που εμπνέει.

Ακολουθεί μέρος της ομιλίας του κ. Γαληνού

«Ας αναλογιστούμε ποια είναι η εικόνα της Ελλάδας, η διεθνής εικόνα της χώρας, η εγχώρια εικόνα της χώρας, η εικόνα που όλοι βιώνουμε μέρα με τη μέρα και με πιο επώδυνο τρόπο, που προβάλλεται από τα μέσα επικοινωνίας σήμερα. Είναι η εικόνα της διαφθοράς, της αναποτελεσματικότητας, της αυτοκαταστροφής, η εικόνα μια χώρας που ούτε θέλει ούτε μπορεί, η εικόνα που πρέπει με κάθε τρόπο να βγάλουμε από πάνω μας.
Και ξάφνου έρχονται δέκα μαθητές και ο δάσκαλος τους από τη Μυτιλήνη και μας θυμίζουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο αυτά, ότι υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα. Υπάρχει μια Ελλάδα που αγωνίζεται και δημιουργεί, μια Ελλάδα που έχει φιλότιμο, εντιμότητα και δημιουργικότητα.
Η χώρα μας χρειάζεται αυτές τις εικόνες. Εμείς ως κοινωνία χρειαζόμαστε αυτές τις εικόνες, γιατί αυτές οι εικόνες εμπνέουν και παραδειγματίζουν, γιατί μπορούμε να δείξουμε τα παραδείγματα στα παιδιά μας και να τους πούμε «και εσύ μπορείς να δημιουργήσεις και εσύ μπορείς να τα καταφέρεις». Αυτήν την προσπάθεια και όλες τις προσπάθειες σαν και αυτήν αξίζει να τις θαυμάσουμε να τις βοηθήσουμε, να τις αναδείξουμε.
Σήμερα το διακύβευμα είναι μεγάλο. Η μεγάλη οικονομική κρίση που ζούμε πέρα από την οικονομική, την πολιτική και την ηθική της διάσταση, έχει και μια ψυχολογική διάσταση. Τα τεκταινόμενα, τα όσα ακούγονται και λέγονται έχουν γεμίσει τον κόσμο οργή ντροπή και φόβο. Η ψυχολογία σπάει και αυτό διευρύνει την κρίση.
Μπείτε στη θέση ενός δεκαπεντάχρονου. Ποιες εικόνες αποκτά για τη χώρα του, για το μέλλον της, για το μέλλον του σε αυτή; Ποιο είναι το μήνυμα που του δίνουμε, συλλογικά ως κοινωνία; Ότι δεν μπορείς να πετύχεις; Ότι δεν μπορείς να πετύχεις σε αυτήν την χώρα; Ότι πρέπει να φύγεις;
Αυτή είναι η κρίση του αύριο. Και είναι η πιο μεγάλη κρίση. Και πρέπει σήμερα να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να την αποτρέψουμε. Πρέπει να δώσουμε όραμα, κουράγιο, προοπτική, να φτιάξουμε τους μηχανισμούς που ενεργητικά θα αναζητούν και θα υποστηρίζουν και θα αναδεικνύουν τις καλές πρακτικές, τις εμπνευσμένες προσπάθειες, τα παραδείγματα που εμπνέουν, να στηρίξουμε την εικόνα της χώρας, την αυτοεικόνα των παιδιών μας, το αύριο».
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ