Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

6.5.10

Ροντούλης στη Βουλή: «Σταματήστε να χτυπάτε την πολυμελή οικογένεια»

Tο 1985 με το ν.1566, άρθρο 2, παράγραφος 7 δόθηκε η δυνατότητα, με υπουργική απόφαση, τα βιβλία του Οργανισμού Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων να περνάνε από μαθητή σε μαθητή, από τάξη σε τάξη και να πληρώνουν πρόστιμο οι γονείς ή οι κηδεμόνες των μαθητών που δεν θα μεταβιβάζουν τα βιβλία από τη μία τάξη στην άλλη. Στη Γερμανία έτσι γίνεται.
 

Για έξι χρόνια οι Γερμανοί μαθητές έχουν τα ίδια βιβλία. Με την ενεργοποίηση της ρύθμισης αυτής, που τώρα είναι ανενεργή, θα πετυχαίναμε μείωση δαπανών της τάξης των τριάντα εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα, μέσω της εξοικονόμησης πόρων, να διοριστούν οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οι προστάτες μονογονεϊκών οικογενειών και γενικά οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις λεγόμενες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες».
Τη ρηξικέλευθη αυτή πρόταση έκανε, προς την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. και βουλευτής Λάρισας κ. Αστέριος Ροντούλης, δίνοντας μία ρεαλιστική πρόταση προκειμένου να διοριστούν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, χωρίς παράλληλη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού.
Στη συνέχεια της ομιλίας του ο κ. Ροντούλης μεταξύ άλλων είπε και τα εξής:
«Στην ερώτηση, τι είδους σχολείο θέλουμε, η απάντηση είναι πασιφανής. Θέλουμε ένα σχολείο αξιοκρατικό, αποτελεσματικό και πρωτίστως ελληνικό. Θέλουμε ένα σχολείο που να διδάσκει την ελληνική παιδεία και να έχει ως βασικό συστατικό του τον Έλληνα μαθητή. Σήμερα η πληθυσμιακή πυραμίδα των μαθητών τείνει να αναστραφεί δραματικά εις βάρος των γηγενών μαθητών. Σε λίγα χρόνια, στα δέκα παιδιά που θα έχουμε στις τάξεις μας, τα έξι θα είναι αλλοδαπά.
Ενώ, λοιπόν, βρισκόμαστε εν μέσω πληθυσμιακών βομβών, γιατί όλοι οι βαλκάνιοι γείτονες σημειώνουν υψηλούς ρυθμούς γεννήσεων, ενώ έχουμε απέναντί μας τον πληθυσμιακό μπαμπούλα εξ ανατολών που ακούει στο όνομα Τουρκία, η Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. «κατεδαφίζει» το μοναδικό μέτρο που είχε ουσιαστικό δημογραφικό αποτέλεσμα και εντάσσει στη διαδικασία του Α.Σ.Ε.Π. και τους πολυτέκνους, δίνοντας πέντε μόρια σε σύνολο εκατόν τριάντα. Αυτή είναι η βαρύτητα που αποδίδει η Κυβέρνηση στην πολύτεκνη οικογένεια.
Η πολύτεκνη εκπαιδευτικός μητέρα ή ο πολύτεκνος εκπαιδευτικός πατέρας δεν έχει ούτε το χρόνο ούτε το χρήμα να διαγωνιστεί επί ίσοις όροις με τους άλλους υποψηφίους. Άρα, λοιπόν, η αρχή εκκίνησης θα είναι διαφορετική. Θα είναι πολύ πιο πίσω ο πολύτεκνος. Όσον αφορά τους τριτέκνους, τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τις μονογονεϊκές οικογένειες, δεν υπάρχουν αυτές οι ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες στο λεξιλόγιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. έκανε μία στρατηγική επιλογή. Θέλει να επιλύσει το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας με τη μετανάστευση. Ας το κάνει, αλλά ο ελληνικός πληθυσμός βιολογικά όλο και θα μειώνεται. Χτυπώντας, λοιπόν, την πολυμελή οικογένεια, χτυπάτε την καρδιά του έθνους και γι’ αυτό θα είστε υπόλογοι έναντι του ελληνικού λαού».
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ