Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

12.4.17

Ευ.Τσακαλώτος στον πρόεδρο της ΝΔ: Η ΝΔ μπερδεύει τον εαυτό της με τη θεραπεία!

Ευ.Τσακαλώτος στον πρόεδρο της ΝΔ: Η ΝΔ μπερδεύει τον εαυτό της με τη θεραπεία!

«Η ΝΔ πάσχει από μια νόσο που μπερδεύει τον εαυτό της με τη θεραπεία» ήταν το σχόλιο που επεφύλασσε ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, αμέσως μετά την ομιλία του προέδρου της ΝΔ, στη Βουλή.
Ο υπουργός Οικονομικών κατηγόρησε για ανακρίβειες τα όσα ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο πρόεδρος της ΝΔ, για την πορεία της αξιολόγησης. «Εμένα δεν μου αρέσει να λέω στους πολιτικούς μου αντιπάλους ότι λένε ψέματα, πόσο μάλλον ότι είναι ψεύτες. Οπότε εγώ θα συγκρατηθώ και θα μιλήσω για τις ανακρίβειες που είπε ο κ. Μητσοτάκης για τη διαπραγμάτευση», ανέφερε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος.
Ανακρίβεια χαρακτήρισε ο κ. Τσακαλώτος την αναφορά του προέδρου της ΝΔ στην αγορά εργασίας. «Δεν ξέρω ποια στοιχεία έχει ο κ. Μητσοτάκης, αλλά εγώ ξέρω από την ΕΡΓΑΝΗ για το Μάρτιο, ότι είχαμε θετικό ισοζύγιο προσλήψεων - αποχωρήσεων 38.000, και ότι ο Μάρτιος ήταν μήνας ρεκόρ από το 2001. Και όχι μόνο αυτό. Είχαμε μια αύξηση στις θέσεις εργασίας που είναι μόνιμες και μια μείωση σε αυτές τις θέσεις που ήταν έκτακτες ή μη μόνιμου χαρακτήρα και ότι τους τελευταίους 15-17 μήνες έχουν αυξηθεί οι θέσεις εργασίας», είπε ο υπουργός Οικονομικών και πρόσθεσε:
«Μου έκανε εντύπωση, ότι στην ομιλία του ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε τίποτα και για το εργασιακό κομμάτι της διαπραγμάτευσης. Ότι εμείς έχουμε διαπραγματευτεί να επιστρέψουν οι συλλογικές συμβάσεις, να μην αυξηθούν οι ομαδικές απολύσεις, να μην επιστρέψει, να μην υπάρχει στο νόμο lock out. Όλο αυτό που εσείς το λέτε αριστερή ιδεοληψία».

Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ