Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

12.7.11

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Θέμα: Ασφάλεια των μαθητών στην Παλλήνη κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά κτίρια



Κύριοι Υπουργοί,
Με μεγάλη μας λύπη επανερχόμαστε στο ζήτημα της ασφάλειας των μαθητών στην Παλλήνη κατά τις μετακινήσεις τους από και προς τα σχολικά κτίρια. Παρά τις επανειλημμένες μας παρεμβάσεις στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 2620/29-11-07, 6703/20-02-08, 11055/22-04-08, 14623/17-06-08, 2128/22-07-08, 3825/28-08-08, 8926/29-10-08, 10600/26-11-08, 466/18-06-09 και 7533/16-03-10) και παρά τις διαβεβαιώσεις που κατά καιρούς λαμβάνουμε από τις εναλλασσόμενες πολιτικές ηγεσίες των αρμόδιων Υπουργείων, το πρόβλημα παραμένει. Όπως είναι γνωστό στη Λ. Μαραθώνος αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες παρά την ύπαρξη κάθετης και οριζόντιας σηματοδότησης και ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι για τους μαθητές των σχολείων. Παρά το γεγονός ότι πέρα από τις δικές μας παρεμβάσεις στην Βουλή, οι εκπαιδευτικοί φορείς και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων έχουν επανειλημμένα διεκδικήσει μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών, κυρίως αιτούμενοι να κατασκευαστούν πεζογέφυρες στο ύψος του Αθλητικού Κέντρου Παλλήνης – 3ου Γυμνασίου Παλλήνης και στο ύψος του 1ου Γυμνασίου – 1ου Λυκείου Παλλήνης, αίτημα που σύμφωνα με την τελευταία απάντηση του Υπουργείου Υποδομών στην ερώτησή μας (Αρ. Πρωτ 7533/16.03.10) άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να εγκριθεί η κατασκευή τους αφού «εκπονηθεί μελέτη σκοπιμότητας επιλογής θέσεων ανισόπεδων διαβάσεων πεζών στους οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου στα πλαίσια της οποίας θα εξεταστεί και θα διερευνηθεί η αναγκαιότητα και η δυνατότητα κατασκευής ανισόπεδων διαβάσεων πεζών στις προτεινόμενες θέσεις». Σε πρόσφατη μάλιστα εξαγγελία του Υπουργείου Υποδομών ανφέρεται η πρόθεση κατασκευής 100 πεζογέφυρων στην Περιφέρεια Αττικής, χωρίς όμως να γνωρίζουμε εάν συμπεριλαμβάνονται στους σχεδιασμούς οι απαραίτητες πεζογέφυρες στην Παλλήνη. Πέραν αυτών το πρόβλημα των διαβάσεων στην Παλλήνη είναι μεγάλο και δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο τις περιοχές των σχολικών κτιρίων. Αναλογιζόμενοι μάλιστα την πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου σύμφωνα με την οποία οι πεζοί είναι συνυπεύθυνοι με τους οδηγούς σε περίπτωση ατυχήματος αν διασχίζουν τον δρόμο εκτός διαβάσεων, αναρωτιόμαστε τι συστήνει η πολιτεία στους πεζούς που διαμένουν σε περιοχές όπως η Παλλήνη όπου οι διαβάσεις σπανίζουν και τα περισσότερα πεζοδρόμια χαρακτηρίζονται επιεικώς επικίνδυνα για τους πεζούς. Επί παραδείγματι στην πλατεία Ελευθερίας είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαβάσεις και ασφαλείς συνθήκες για τους πεζούς σε τουλάχιστον τρία σημεία τα οποία εξυπηρετούν δύο σχολεία, ένα παιδικό σταθμό, μια μονή, την εφορία, το ταχυδρομείο, φροντιστήρια, ωδεία, σχολές χορού, την τοπική αγορά και την Πλατεία Ελευθερίας με την παιδική χαρά.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Αν ισχύει ο σχεδιασμός σας για την δημιουργία 100 πεζογέφυρων στην Περιφέρεια Αττικής και αν έχετε εντάξει και τις πεζογέφυρες που απαιτούνται στην Λ. Μαραθώνος και οι οποίες θα εξασφαλίσουν την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών από και προς τα σχολικά κτίρια;
2. Προτίθεστε να μεριμνήσετε ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα των κατοίκων για δημιουργία διαβάσεων επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως στον παιδικό σταθμό, στη συμβολή των οδών Εθν. Αντιστάσεως – Λεονταρίου – Μ. Αλεξάνδρου (όπου απαιτείται και φωτεινός σηματοδότης) και στη συμβολή των οδών Λεονταρίου – Μαυρομιχάλη – Ανδρούτσου;
3. Είναι στις προθέσεις σας η πραγματοποίηση μελέτης για την κατασκευή διαβάσεων στην Εθν. Αντιστάσεως, στη Λ. Σπατών και στην Λεονταρίου σύμφωνα με τα όσα ορίζουν ο νόμος και ο ΚΟΚ ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια των πεζών;
4. Σκοπεύετε να μεριμνήσετε ώστε τα πεζοδρόμια να είναι ασφαλή για τους πεζούς τουλάχιστον στους δρόμους που βρίσκονται σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου από σχολικές εγκαταστάσεις και από χώρους όπου δραστηριοποιούνται μαθητές και παιδιά;

-Ο-
ΕΡΩΤΩΝ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ