Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

1.7.11

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Θέμα: Κριτήρια απόσπασης εκπαιδευτικών


Σύμφωνα με το άρθρο 31 του Νόμου 3848/2010 «εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πλεονάζει στη σχολική μονάδα όπου ανήκει οργανικά, αποσπάται: α) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε., με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή β) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή γ) σε περιοχή μετάθεσης άλλης περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η διαδικασία της περίπτωσης α΄ ακολουθείται και για τη διάθεση των εκπαιδευτικών που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο διδασκαλίας. Στις αποσπάσεις της παραγράφου αυτής, ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται».

Επειδή σύμφωνα με τον παραπάνω Νόμο υπάρχει ενδεχόμενο η τοποθέτηση να γίνει δίχως να το επιθυμεί ο εκπαιδευτικός και, επομένως, να έχει αναγκαστικό χαρακτήρα,

ερωτάται η κ. Υπουργός:

Θεωρεί ότι διασφαλίζεται με την θέσπιση ποσοτικά εκτιμούμενων κριτηρίων η αναμφισβήτητη τεκμηρίωση των αποφάσεων απόσπασης, προκειμένου να υπάρχει δίκαιη και ισότιμη μεταχείριση όλων των υποψήφιων;

Με ποια κριτήρια ένας εκπαιδευτικός αποσπάται σε άλλη Περιφέρεια και με ποια κριτήρια εκπαιδευτικός της ίδιας ειδικότητας θα παραμείνει σε σχολική μονάδα αρμοδιότητας του ΠΥΣΔΕ που υπηρετεί;

Εκτιμά ότι απαιτείται να καταγραφούν τα κριτήρια(π.χ. αρχαιότητα, οικογενειακή κατάσταση, συνυπηρέτηση κ.λ.π.) και στη συνέχεια να ιεραρχηθούν και να εκφρασθούν ποσοτικά, προκειμένου ο κάθε εκπαιδευτικός να γνωρίζει την θέση του στη σχετική λίστα -θέση που προκύπτει από το άθροισμα των μονάδων του-και να μην εγείρονται αμφισβητήσεις και ενστάσεις για άδικη μεταχείριση;
1.7.11

Οι ερωτώντες βουλευτές

Φώτης Κουβέλης

Θανάσης Λεβέντης

Νίκος Τσούκαλης

Γρηγόρης Ψαριανός
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ