Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

23.11.10

Η συζήτηση αυτής της Επίκαιρης Ερώτησης αναμένεται να διεξαχθεί το απόγευμα της Δευτέρας, 29 Νοεμβρίου 2010

Το θέμα του κινδύνου να μην υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους έλληνες ναυτικούς έφερε με Επίκαιρη Ερώτησή του προς τον Υπουργό Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας ο Θοδωρής Δρίτσας Βουλευτής Αʼ Πειραιά και Νησιών.





Στην ερώτηση του ο Βουλευτής τονίζει ότι,

«Η κωλυσιεργία και η άρνηση που επιδεικνύουν οι εφοπλιστές στην υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) για συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων, είχε ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας σήμερα, Τρίτη 23 Νοεμβρίου, με απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ). Εάν δεν υπογραφεί η Σ.Σ.Ε. δημιουργείται έντονη αβεβαιότητα στους έλληνες ναυτικούς, η οποία επιτείνεται από μια σειρά άλλων προβλημάτων που αφορούν μεταξύ άλλων την αυξημένη ανεργία, την κακή κατάσταση των οικονομικών του ΝΑΤ και την περικοπή των συντάξεων, παρά το γεγονός ότι οι έλληνες ναυτικοί είναι αυτοί που με τις εισφορές τους μέχρι σήμερα στήριξαν το Ταμείο. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) όχι μόνο πιέζει για Σ.Σ.Ε. με μειωμένες αποδοχές για τους ναυτικούς, αλλά ζητεί και την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που αφορά στις συνθέσεις των πλοίων έτσι ώστε να μειωθεί ο αριθμός των ελλήνων ναυτικών που απασχολούνται σε αυτά»



Με βάση τα παραπάνω ο Υπουργός Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας καλείται να απαντήσει στα παρακάτω δύο ερωτήματα:

· «Ποια είναι η θέση της Κυβέρνησης απέναντι στις πιέσεις της Ε.Ε.Ν. για Σ.Σ.Ε. με μειωμένες αποδοχές και απέναντι στην επιδίωξη των εργοδοτών σε σύμπνοια με τις επιταγές της τρόικα για υπερίσχυση των επιχειρησιακών συμβάσεων έναντι των συλλογικών κλαδικών συμβάσεων;

· Σχεδιάζει η Κυβέρνηση να υποχωρήσει και να αποδεχθεί την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που αφορά στις συνθέσεις των πλοίων και στη μείωση του αριθμού των ελλήνων ναυτικών σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ε.Ε.Ν;»
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ