Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

16.11.10

Γιατί η Ο.Λ.Π. Α.Ε. δεν κατοχυρώνει τα δικαιώματα του Ν.Α.Τ. και των ναυτικών στην προκήρυξη διαγωνισμού για τον πλειστηριασμό των πλοίων της εταιρίας G.A. Ferries;

16/11/2010
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τoν κ. Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων & Αλιείας
Θέμα: Γιατί η Ο.Λ.Π. Α.Ε. δεν κατοχυρώνει τα δικαιώματα του Ν.Α.Τ. και των
ναυτικών στην προκήρυξη διαγωνισμού για τον πλειστηριασμό των
πλοίων της εταιρίας G.A. Ferries;



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε να προχωρήσει σε ανοιχτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για τη διάθεση επτά ακινητοποιημένων πλοίων της εταιρίας GA Ferries, τα οποία κρίθηκαν ως επικίνδυνα και επιβλαβή σύμφωνα με πόρισμα γνωμοδοτικής επιτροπής που συστάθηκε από την Ο.Λ.Π. Α.Ε. με βάση τον νόμο 2881/01. Επισημαίνεται ότι στη διαδικασία που επελέγη τα πλοία εκπλειστηριάζονται ελεύθερα βαρών, δηλαδή στον πλειστηριασμό δεν μπορούν να καταταχθούν οι πιστωτές και κυρίως οι εργαζόμενοι και το Ν.Α.Τ. σε ότι αφορά τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές. Η μεθόδευση αυτή ουσιαστικά απαλλάσσει την εταιρεία G.A. Ferries από οφειλές ύψους τουλάχιστον 27,9εκατ. ευρώ προς το Ν.Α.Τ., ενώ αποτελεί άξιον απορίας το γεγονός ότι έχουν οριστεί ως τιμή εκκίνησης για τον πλειστηριασμό τα 8 εκατ. Ευρώ όταν μόνο οι οφειλές προς την Ο.Λ.Π. Α.Ε. ανέρχονται σε 6 εκατ. Ευρώ.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Για ποιο λόγο επελέγη η διαδικασία του Ν.2881/01 που αφορά την ΑΝΕΛΚΥΣΗ ΝΑΥΑΓΙΩΝ, η οποία προφανώς δεν ισχύει στην παρούσα περίπτωση και όχι η συνήθης διαδικασία πλειστηριασμού στην οποία κατατάσσονται όλοι οι πιστωτές και προνομιακά οι ναυτεργάτες και το Ν.Α.Τ.;
2. Για ποιο λόγο παρεμβαίνει η Ο.Λ.Π. Α.Ε. στη διαδικασία εκποίησης των πλοίων, από τη στιγμή που εφόσον εμποδίζουν την καλή λειτουργία του λιμανιού μπορούν να απομακρυνθούν εκτός λιμένος με ελάχιστο κόστος;


Ο ερωτών βουλευτής



Θοδωρής Δρίτσας
Α΄ Πειραιά και Νησιών
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ