Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

28.6.10

Ροντούλης στη Βουλή: «Δεν αμφισβητείται η παραγωγικότητα των σιδηροδρομικών».

«Η παραγωγικότητα των υπαλλήλων του ΟΣΕ είναι στο ίδιο επίπεδο με την παραγωγικότητα των υπαλλήλων των άλλων ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων, παρά το απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο. Άρα το να βγαίνουν κάποιοι και να λένε «οι κακοί εργαζόμενοι του ΟΣΕ» αυτό νομίζω ότι είναι παραλογισμός», τόνισε στη Βουλή ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ, και βουλευτής Λάρισας κ. Αστέριος Ροντούλης.



Στη συνέχεια της ομιλίας του ο κ. Ροντούλης, μεταξύ άλλων, είπε και τα εξής:
«Ο ΟΣΕ πράγματι παράγει ελλείμματα και θα πρέπει να διαχειριστεί ένα δανειακό χαρτοφυλάκιο μαμούθ, τριάντα οκτώ δάνεια από δέκα επτά εγχώριες και διεθνείς τράπεζες, συνολικού ύψους περίπου 9.000.000.000 ευρώ.
Εκτός από τις αναμφισβήτητες διαχρονικές ευθύνες τόσο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. όσο και της Ν.Δ., τρία είναι τα αίτια που έφεραν τον Οργανισμό σε αυτή την κακή κατάσταση:
Πρώτον, στις πλάτες του ΟΣΕ γινόταν ένα κοινωνικό έργο από την εκάστοτε κυβέρνηση. Ήθελε η Κυβέρνηση να κρατήσει χαμηλά τον πληθωρισμό και το κόστος ζωής; Κρατούσε κάτω το τιμολόγιο του ΟΣΕ. Αυτό, όμως, κατ’ ανάγκην γεννούσε ελλείμματα. Άρα, πρέπει να δούμε μία τιμολογιακή πολιτική που δεν θα εξυπηρετεί μόνο μία κοινωνική στόχευση αλλά θα έχει και την ιδιωτικοοικονομική παράμετρο.
Δεύτερον, επειδή η Κυβέρνηση αδυνατούσε να καταβάλει την ίδια συμμετοχή του επενδυτικού προγράμματος του ΟΣΕ, υποχρέωνε τον Οργανισμό να συνάπτει δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να προχωρήσει ένα επενδυτικό πρόγραμμα που καρκινοβατεί, ένα επενδυτικό πρόγραμμα που έγινε το γεφύρι της Άρτας, ένα επενδυτικό πρόγραμμα που εάν ήδη είχε προχωρήσει, θα είχε επιπρόσθετα έσοδα ο ΟΣΕ γιατί αυταπόδεικτα θα προσέφερε στο κοινό ελκυστικότερες υπηρεσίες.
Τρίτον, τόσα χρόνια στον ΟΣΕ επικρατούσε η κομματοκρατία που οδηγούσε στη ρεμούλα και στην απάτη. Οι διοικήσεις άλλαζαν όχι μόνο όταν άλλαζε η Κυβέρνηση αλλά όταν άλλαζε ο Υπουργός. Ο ΟΣΕ χρειάζεται διοικήσεις που θα γνωρίζουν το αντικείμενο, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το τιτάνιο έργο της ανόρθωσης του Οργανισμού.
Ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι υπέρ των διαρθρωτικών μεταβολών και των εξυγιαντικών τομών που πρέπει να υπάρχουν στον ΟΣΕ, με σεβασμό όμως στην ιστορία του και στην προσφορά των υπαλλήλων του οι οποίοι έχουν έναν πολύ υψηλό μέσο όρο ηλικίας, γεγονός που σημαίνει ότι το πρόβλημα του προσωπικού θα επιλύεται με το χρόνο διότι εξακόσια περίπου άτομα ετησίως θα συνταξιοδοτούνται».
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ