Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

30.3.16

Δευτερολογία του Αναπληρωτή Υπουργού Δικαιοσύνης κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλου στην προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή για τη Δικαιοσύνη

Δευτερολογία του Αναπληρωτή Υπουργού Δικαιοσύνης κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλου στην προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή για τη Δικαιοσύνη



Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε. Βέβαια τέτοια ώρα, τέτοια λόγια. Αντιλαμβάνομαι, είναι πάρα πολύ αργά, γι’ αυτό θα περιορίσω κατά πολύ αυτά που έχω να πω. Βέβαια τι να πρωτοπώ. Για την ουσία της καταγγελίας της κας Τσατάνη. Έχω πάρα πολλά στοιχεία για να την αντικρούσω. Δε μου φτάνει η ώρα και ούτε θέλω να ταλαιπωρήσω τους παρευρισκόμενους. Θα αρκεστώ λοιπόν στα λάθη, και δανειστώ επιχειρήματα μόνο από αυτά που λέει η ίδια. Τι λέει λοιπόν η κα Τσατάνη.
Ότι στα μέσα Νοεμβρίου, κρατήστε την ημερομηνία, στα μέσα Νοεμβρίου με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να συναντηθούμε. Καταρχήν μου είπε να πάω εγώ στο γραφείο της βράδυ ή απόγευμα. Δεν έδωσα σημασία, αλλά κρατήστε το κι αυτό. Μετά μου ζήτησε να πάμε έξω, και όταν εγώ επέμεινα δέχθηκε να έρθει στο γραφείο μου.
Σαν αιτιολογία της πρωτοβουλίας της να με επισκεφθεί επικαλείται ότι ήθελε να αρθούν οι παρεξηγήσεις που είχαν δημιουργηθεί μεταξύ μας για κάποιες δηλώσεις μου που είχαν αναφερθεί σε Δικαστικά Πραξικοπήματα. Ούτε μία σκευωρία δεν μπορούμε να στήσουμε. Τις δηλώσεις αυτές τις έκανα στις 27 Νοεμβρίου. Άρα στις 15 που η κα Τσατάνη ήρθε στο γραφείο μου, δεν είχα μιλήσει για δικαστικά πραξικοπήματα. Πρέπει να έχει και μαντικές ικανότητες η κα Τσατάνη, για να ξέρει από τις 15 Νοεμβρίου ότι στις 27 θα μιλήσω γι αυτήν.
Και τι μου είπε εκεί. Επικαλέστηκε την παλιά μας συναδελφική ιδιότητα. Μου είπε κολακεύοντας με ότι όλοι οι συνάδελφοι της είχαν πει ότι είμαι πάρα πολύ καλός άνθρωπος, πάρα πολύ καλός συνάδελφος. Επικαλέσθηκε την καλοσύνη μου και τη συναδελφική αλληλεγγύη που επεδείκνυα πάντοτε στους συναδέλφους μου Εισαγγελείς πριν συνταξιοδοτηθώ και μου ζήτησε να την βοηθήσω για να μην ασκηθεί σε βάρος της πειθαρχική δίωξη. Επικαλέσθηκε την αγάπη μου προς τα παιδιά μου, που το ξέρουν όλοι, και μου ζήτησε να λυπηθώ την ίδια και την κόρη της, που έχει στοχοποιηθεί. Γιατί η κόρη της ήταν υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. Και μου είπε ότι ενόψει της προαγωγής της δεν ήθελε να διωχθεί πειθαρχικά.
Μου είπε και άλλα πολλά. Η συνομιλία μας ήταν ιδιωτική. Κι εγώ έχω αρχές. Αποκαλύπτω μόνο όσα πρέπει να αποκαλύψω, με βάση αυτά που λέει. Τα υπόλοιπα εύχομαι να μην τα αποκαλύψω. Αν χρειαστεί όμως θα τα πω, γιατί είμαι αμυνόμενος.
Διακοπή από βουλευτή της ΝΔ κ.Αθανασίου
Ορίστε?
Κε Αθανασίου μη φεύγετε σε τέτοια φθηνά τεχνάσματα. Το Νοέμβριο τι αίτηση να κάνει? Ήθελε να προαχθεί εφέτος τον Ιούνιο. Τώρα θα την κάνει την αίτηση. Τώρα μπορεί να μην την κάνει. Το Νοέμβριο που ήρθε σε εμένα....
Διακοπή από βουλευτή της ΝΔ κ.Αθανασίου
Το να πετάμε την μπάλα στην εξέδρα είναι πάρα πολύ εύκολο. Το έχω κάνει κι εγώ όταν έπαιζα μπάλα γιατί ήμουν καλός αμυντικός.
Επανέρχομαι. Τη διαβεβαίωσα ότι εγώ σαν υπουργός και επειδή σέβομαι την παλιά μου ιδιότητα και επειδή οι συνάδελφοι μου εξακολουθούν να με αγαπούν και τους αγαπώ, δεν είχα σκοπό να συνδυάσω τη θητεία μου με οποιαδήποτε πειθαρχική δίωξη εναντίον συναδέλφου.
Η κα Τσατάνη πρέπει να απαντήσει σε ορισμένα ερωτήματα:
- Γιατί όπως παραδέχεται η ίδια μου τηλεφώνησε και ζήτησε να συναντηθούμε; Πάει ποτέ ο εκβιαζόμενος στον εκβιαστή? Γιατί λέει μετά ότι την εκβίασα?

- Γιατί ψεύδεται όταν ισχυρίζεται ότι ζήτησε να συναντηθούμε για να αρθούν οι παρεξηγήσεις από δηλώσεις μου, που είπα και πριν για δικαστικά πραξικοπήματα που τις έκανα 12 ημέρες μετά;
Α, ξέχασα να σας πω, μου έδειξε και μια φωτογραφία της κόρης της για να τη λθπηθώ. Την έχω, την ξέχασα στο γραφείο μου, αλλά την έχω ευτυχώς.
Αν την εκβίαζα θα μου έδινε τη φωτογραφία της, εκτός και αν, έχουμε σενάριο πιο τραβηγμένο, ότι την εκβίασα και για να τη λυπηθώ μου είπε: “λυπήσου το παιδί μου”. Αυτό δεν το είπε όμως. Απέφυγε να πει για τη φωτογραφία.
Γιατί μου έδωσε τους αριθμούς τηλεφώνου της και μου ζήτησε να της τηλεφωνήσω, αφού εγώ σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της είχα δοκιμάσει να παρέμβω στη δικαστική της κρίση;

Υπάρχουν πάρα πολλά ερωτήματα που μπορώ να θέσω, όχι για την κα Τσατάνη, γιατί δεν έχει απαντήσεις, αλλά για τη λογική όσων μπορούν αμερόληπτα να κρίνουν. Διότι ξέρετε η υποκρισία πρέπει να σταματήσει σε αυτό τον τόπο.

Αλλά γράφουν σαν μείζον θέμα, τη δική μου συμβουλή που η ίδια μου ζήτησε, εάν είναι αρμόδια ή όχι. Για την ουσία μόνη της δεν τολμάει να πει ότι είπα να ασκήσει δίωξη ή να μην ασκήσει. Ποιο είναι το μεγάλο μου ολίσθημα? Της είπα είσαι αναρμόδια και επειδή σε έχουν στοχοποιήσει οι εφημερίδες και αυτά, γύρνα τη δικογραφία πίσω.

Εάν λοιπόν εκφράσω την άποψη ότι δεν είναι αρμόδιο το ειρηνοδικείο Χαλανδρίου, -έφυγε ο κος Αθανασίου που τα ξέρει αυτά-, και είναι αρμόδιο το ειρηνοδικείο Νέας Ιωνίας, δεν είναι αρμόδια η εισαγγελία Εφετών, αλλά είναι αρμόδια η εισαγγελία Πρωτοδικών, είναι παρέμβαση αυτό?

Για την υπόθεση αυτή (Βγενόπουλου), επαναλαμβάνω, μόνο για θέμα αρμοδιότητος, και μετά από δική της παράκληση μιλήσαμε 3 λεπτά.
Την υπόλοιπη ώρα που παρέμεινε στο γραφείο μου, το μισό διάστημα αφιερώθηκε να μου μιλάει για την προσωπική της, ζωή, άλλος ένας λόγος για να τη λυπηθώ-πάλι εγώ δεσμεύομαι από τις αρχές και την αξιοπρέπειά μου και δε μιλάω-, και το άλλο μισό του εναπομείναντος χρόνου μιλήσαμε για την υπόθεση του Γιάννη του Αγγέλου. Δε το κρύβω ότι είναι φίλος μου. Κι είναι από του πιο έντιμους και αξιοπρεπείς ανθρώπους. Ειδικά οι της Νέας Δημοκρατίας πρέπει να θυμάστε πως είχε ταλαιπωρηθεί από την κα Τσατάνη ο κος Αγγέλου. Το ύψος της μεγάλης εγγύησης που του έβαλε, που αναγκάστηκε να βάλει υποθήκη το σπίτι του. Εδώ πραγματικά εύχομαι να μη χρειαστεί να αποκαλύψω τι είπαμε. Ένα μόνο θα σας πω, και ο καθένας μπορεί να κάνει τη σκέψη του. Μετά από αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά στο Γιάννη τον Αγγέλου, ο οποίος σημειωτέον απαλλάχθηκε με βούλευμα, δεν οδηγήθηκε καν στο ακροατήριο, ο άντρας της κας Τσατάνη, από την κυβέρνηση του κου Σαμαρά, διορίστηκε γενικός περιφερειακός διοικητής Νοσοκομείου. Ο καθένας μπορεί να σκεφτεί ότι θέλει γι’ αυτό.
(Διακοπή από βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Κεγκέρογλου)
Τα είπα κύριε Κεγκέρογλου, το είχα πει αλλά δεν ήσασταν εδώ. Και είπα επίσης, να υπενθυμίσω γιατί μου δίνεται την ευκαιρία, ότι αποπέμφθηκε από τον κο Βουλγαράκη και γι’ αυτό το λόγο και είχε υπάρξει και δημόσια αντιπαράθεση μεταξύ του κου Βουλγαράκη και του συζύγου της κας Τσατάνη. Και γι’ αυτό το λόγο ακόμα, έπρεπε να κάνει αποχή όταν χειριζόταν την υπόθεση του Βατοπεδίου, που ήταν κατηγορούμενη η κυρία γυναίκα του Βουλγαράκη.
(Διακοπή από βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Κεγκέρογλου)
Τα έχουμε πει αυτά, εν πάση περιπτώσει είναι λεπτομέρειες. Ο καθένας μπορεί να κρίνει τι έχει παιχτεί σε αυτή την ιστορία.
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, αν θυμάμαι καλά προ ολίγο καιρό είπε ότι δε θα με κρίνουν από το πολιτικό μου παρελθόν, αλλά από τις σημερινές μου πράξεις. Αυτό ακριβώς θέλω κι εγώ, και για δύο λόγους. Πρώτον γιατί πιστεύω πάντα ότι τα δημόσια πρόσωπα κρίνονται καθημερινά, και από αυτά που κάνουν. Κι εγώ θέλω να κριθώ γι’ αυτά που κάνω. Αλλά να κριθώ δίκαια, και όχι με υποκρισία ότι παρεμβαίνω επειδή μου ζήτησε η άλλη τη γνώμη μου, της την είπα για θέματα όχι ουσίας, αλλά διαδικασίας. Επίσης δε θέλω να με κρίνουν με βάση το παρελθόν μου, γιατί ελαφρυντικά προτέρου έντιμου βίου ζητούν οι ένοχοι. Κι εγώ δεν είμαι ένοχος. Εμένα κύριοι δε μου αρέσουν οι εκβιασμοί, γι αυτό ούτε εκβιάζω ούτε εκβιάζομαι όμως. Γιατί εκβιασμός εδώ υπάρχει, αλλά ο εκβιασμός είναι σε βάρος μου.
Η να παραιτηθώ, ή να με φιμώσουν. Δε θα συμβεί τίποτα. Εφόσον ο πρωθυπουργός με εμπιστεύεται, ότι και να μου λένε, και το έχουν δοκιμάσει και στο παρελθόν, και απάντησα και στον κο Θεοδωράκη. Επί μια δεκαετία ψεύδονται και λένε, θα τα ξαναπώ επί τροχάδην: ότι εγώ έβαλα στο αρχείο τους Πακιστανούς, έβαλα στο αρχείο τις υποκλοπές, εγώ ερεύνησα το φόνο του Τσαλικίδη, κι όλα αυτά τα έχουν κάνει άλλοι. Λοιπόν, το παιχνιδάκι του υβρισμού σε βάρος μου δε θα περάσει κύριοι.
Θέλω να πω όμως τελειώνοντας και επανερχόμενος σε αυτό που είπε ο κος Μητσοτάκης ότι δε θέλω να κριθώ από το παρελθόν μου θέλω να κριθώ από το παρόν μου. Ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το παρελθόν αποτελεί προβολή του μέλλοντος και του παρόντος, και αυτό δεν το λέω, επαναλαμβάνω, για να με κρίνουν με βάση το παρελθόν μου. Το λέω για να κρίνουν κάποιους άλλους με βάση το παρελθόν τους.
Και να μην επιτρέψεις να παρασυρθεί και να εγκλωβιστεί από ανθρώπους που έχουν προδώσει την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας και την πατρίδα. Η Νέα Δημοκρατία, όπως την ξέρω εγώ τουλάχιστον, ήταν πάντα στη μεγαλύτερη διάρκεια της ζωής της, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων η παράταξη του μέτρου, της συναίνεσης και της προσφοράς στην πατρίδα. Να μην παρασυρθεί η σημερινή ηγεσία από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ