Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

1.12.10

Ο σταθμός του Μετρό στο Χολαργό, υπογείως της Λεωφ. Μεσογείων στο ύψος της συμβολής της με την οδό Φανερωμένης, εγκαινιάστηκε με σημαντική καθυστέρηση τον Ιούλιο του 2010. Σε καθημερινή βάση εξυπηρετεί, σύμφωνα με τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό», περισσότερους από 20.000 επιβάτες των Δήμων Χολαργού, Νέου Ψυχικού και Χαλανδρίου. Μετά από μόλις τέσσερις μήνες λειτουργίας, στον εν λόγω, νεότερο σε ηλικία, σταθμό έχουν εμφανιστεί σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα που εγείρουν ερωτηματικά για το κατά πόσο ενέχουν κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών. Συγκεκριμένα, η είσοδος του σταθμού του σταθμού έχει υποστεί καθίζηση, εξαιτίας της υποχώρησης του πεζοδρομίου και της δημιουργίας μια μεγάλης λακκούβας, η οποία «έσπασε» τα τοιχία που οριοθετούν το χώρο. Επιπλέον, σε μεγάλα τμήματα των εσωτερικών τοίχων είναι εμφανή τα σημάδια της υγρασίας που έχει διαπεράσει το μπετόν, ενώ σε ορισμένα σημεία έχουν αρχίσει να αποκολλούνται οι σοβάδες. Σε περίπτωση νεροποντής, τα νερά φτάνουν μέχρι τις αποβάθρες, 22 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης, με συνέπεια την ολισθηρότητα του δαπέδου και εύλογους κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα των επιβατών. Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός: • Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί για την άμεση αποκατάσταση των κατασκευαστικών προβλημάτων που έχουν ανακύψει στο σταθμό του Μετρό «Χολαργός», μόλις τέσσερις μήνες μετά την αποπεράτωση και την έναρξη της λειτουργίας του, προκειμένου να απαλειφθεί πλήρως οποιοσδήποτε κίνδυνος για την ασφάλεια των χιλιάδων πολιτών που τον χρησιμοποιούν καθημερινά; • Η καθίζηση του εδάφους και η εκτεταμένη υγρασία εντός του σταθμού οφείλονται σε κακή κατασκευή; Υπάρχει ζήτημα στατικής κατάστασης του σταθμού; Έχουν γίνει οι απαιτούμενες στεγανώσεις; • Αποκλείει το ενδεχόμενο να ανασταλεί η λειτουργία του σταθμού για όσο διάστημα χρειάζεται για την ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής του; 1.12.2010 Οι ερωτώντες βουλευτές Φώτης Κουβέλης Θανάσης Λεβέντης Νίκος Τσούκαλης Γρηγόρης ΨαριανόςNEWS AGENCY-VOULI.NET-HELLAS AND CYPRUS NEWS

Ερώτηση προς τον κ. Υπουργό
Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Κατασκευαστικά προβλήματα στο σταθμό Μετρό Χολαργού


Ο σταθμός του Μετρό στο Χολαργό, υπογείως της Λεωφ. Μεσογείων στο ύψος της συμβολής της με την οδό Φανερωμένης, εγκαινιάστηκε με σημαντική καθυστέρηση τον Ιούλιο του 2010. Σε καθημερινή βάση εξυπηρετεί, σύμφωνα με τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό», περισσότερους από 20.000 επιβάτες των Δήμων Χολαργού, Νέου Ψυχικού και Χαλανδρίου.
Μετά από μόλις τέσσερις μήνες λειτουργίας, στον εν λόγω, νεότερο σε ηλικία, σταθμό έχουν εμφανιστεί σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα που εγείρουν ερωτηματικά για το κατά πόσο ενέχουν κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών.
Συγκεκριμένα, η είσοδος του σταθμού του σταθμού έχει υποστεί καθίζηση, εξαιτίας της υποχώρησης του πεζοδρομίου και της δημιουργίας μια μεγάλης λακκούβας, η οποία «έσπασε» τα τοιχία που οριοθετούν το χώρο. Επιπλέον, σε μεγάλα τμήματα των εσωτερικών τοίχων είναι εμφανή τα σημάδια της υγρασίας που έχει διαπεράσει το μπετόν, ενώ σε ορισμένα σημεία έχουν αρχίσει να αποκολλούνται οι σοβάδες. Σε περίπτωση νεροποντής, τα νερά φτάνουν μέχρι τις αποβάθρες, 22 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης, με συνέπεια την ολισθηρότητα του δαπέδου και εύλογους κινδύνους για την σωματική ακεραιότητα των επιβατών.
Με βάση τα προαναφερόμενα,
ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
• Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί για την άμεση αποκατάσταση των κατασκευαστικών προβλημάτων που έχουν ανακύψει στο σταθμό του Μετρό «Χολαργός», μόλις τέσσερις μήνες μετά την αποπεράτωση και την έναρξη της λειτουργίας του, προκειμένου να απαλειφθεί πλήρως οποιοσδήποτε κίνδυνος για την ασφάλεια των χιλιάδων πολιτών που τον χρησιμοποιούν καθημερινά;
• Η καθίζηση του εδάφους και η εκτεταμένη υγρασία εντός του σταθμού οφείλονται σε κακή κατασκευή; Υπάρχει ζήτημα στατικής κατάστασης του σταθμού; Έχουν γίνει οι απαιτούμενες στεγανώσεις;
• Αποκλείει το ενδεχόμενο να ανασταλεί η λειτουργία του σταθμού για όσο διάστημα χρειάζεται για την ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής του;
1.12.2010
Οι ερωτώντες βουλευτές
Φώτης Κουβέλης
Θανάσης Λεβέντης
Νίκος Τσούκαλης
Γρηγόρης Ψαριανός
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ