Σημαντική παρέμβαση έκανε ο Παντελής Ασπραδάκης, βουλευτής Αττικής ΠΑΣΟΚ κατά τη συζήτηση, στην αρμόδια επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Παντελής Ασπραδάκης τόνισε την σημαντικότητα της γερής θεμελίωσης του Νέου Σχολείου και της εστίασης στο μαθητή που αποτελούν τις κύριες βάσεις που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα αναφέρει: «Είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα που ακολουθεί τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας, που ήδη έχουν αφομοιώσει άλλες αναπτυγμένες χώρες στο εκπαιδευτικό τους σύστημα. Η θέσπιση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας, όσον αφορά το ρόλο του εκπαιδευτικού, η πλήρης διαφάνεια που υποβάλει το ΑΣΕΠ αλλά και η προϋπόθεση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας θα δημιουργήσει σαφώς καλύτερες συνθήκες μάθησης για τα παιδιά μας».
Κατά την παρέμβασή του, ο Παντελής Ασπραδάκης υποστήριξε τα αιτήματα των εκπαιδευτικών τεχνολογικής εκπαίδευσης καθώς και των τρίτεκνων και πολύτεκνων εκπαιδευτικών και την προάσπιση των δικαιωμάτων πρόνοιας και ειδικής μεταχείρισης λόγω αυξημένων υποχρεώσεων. Οι προτάσεις συμπεριλαμβάνουν την αύξηση των μορίων τους και την παραχώρηση της δυνατότητας επιλογής της σχολικής μονάδας που θα θητεύσουν ως νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί. Επιπλέον, πρότεινε την αναμοριοδότηση των περιοχών, ώστε να είναι αντιστρόφως ανάλογη της ζήτησης και να διαμορφωθεί μια κλίμακα ζήτησης περιοχών, ενώ υποστήριξε την μείωση της τριετούς παραμονής στη σχολική μονάδα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού σε δύο έτη, καθώς είναι ένα πολύ μεγάλο διάστημα, που δεσμεύει και περιορίζει τον νεοδιοριζόμενο σε κάποια μονάδα που μπορεί να βρίσκεται εκατοντάδες χιλιόμετρα από τον μόνιμο τόπο κατοικίας του. Όσο αφορά τη μοριοδότηση του δεύτερου βασικού τίτλου των πτυχιούχων ΤΕΙ προ 2001 ζήτησε να εξισωθεί η διαφορά τους με τους πτυχιούχους ΤΕΙ και ΑΕΙ.
Ο Παντελής Ασπραδάκης καταλήγει «Η δημιουργία ενός ισχυρού εκπαιδευτικού συστήματος θα βάλει στο επίκεντρο τον μαθητή, που θα είναι ο αυριανός ενεργός πολίτης. Εκπαιδευτικοί που θα έχουν αποδεδειγμένα προσόντα, αλλά και παιδαγωγική διδακτική επάρκεια θα αποτελέσουν τους σωστούς καθοδηγητές των παιδιών μας».