Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

13.3.13

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ


Την κραυγή αγωνίας της Διευθύντριας του Δημοτικού Σχολείου Γόμφων Τρικάλων Αικατερίνης Νικολαϊδου που με δραματική επιστολή προς τους συναδέλφους της, ζητά απελπισμένα βοήθεια για τους υποσιτισμένους μαθητές της περιοχής της, μεταφέρει με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και Πρόνοιας Ιωάννη Βρούτση ο Βουλευτής Επικρατείας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.


Η κα Νικολαίδου, αναφέρεται σε ένα σκελετωμένο παιδί, μόλις 6 χρόνων, που μετά από απουσία πολλών ημερών εμφανίστηκε στο σχολείο σε άθλια κατάσταση. Καχεκτικό, με τρέμουλο σε όλο του το σώμα. Η εκπαιδευτικός ρώτησε και έμαθε ότι οι γονείς του παιδιού είναι άνεργοι, ζουν σε τρώγλη και τους λείπει ακόμη και το ψωμί.

«Οι κυβερνώντες μας βλέπουν ως αριθμούς. Ως πηγή εσόδων μονάχα. Η αξιοπρέπεια , η δικαιοσύνη, η ισότητα, είναι ανύπαρκτες στο μυαλό και στις πράξεις τους. Επενδύουν μονάχα εκεί απ΄ όπου μπορούν να απορροφήσουν έσοδα και κέρδη. Εκεί όπου τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα», υπογραμμίζει η κα Νικολαϊδου και ζητά τη «δημιουργία ενός επιτυχημένου και αποτελεσματικού δικτύου παροχής φροντίδας και συναισθηματικής στήριξης αυτών των παιδιών».

Όπως επισημαίνει και ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ «η απεγνωσμένη έκκληση της διευθύντριας του Δ.Σ. Γόμφων, κ. Αικ. Νικολαΐδου, σχετικά με την ύπαρξη σοβαρά υποσιτισμένων μαθητών σε αρκετά σχολεία και νηπιαγωγεία των Τρικάλων, επιβεβαιώνει δυστυχώς τις πιο μαύρες προβλέψεις για τις συνέπειες της λιτότητας, της ανεργίας και της φτώχειας και αποδεικνύει το μέγεθος του συντελούμενου από τις επάλληλες μνημονιακές κυβερνήσεις εγκλήματος εις βάρος του ελληνικού λαού».

«Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε με απόλυτη εχεμύθεια και προσοχή, να προβείτε σε μία πρώτη καταγραφή και διασταύρωση πληροφοριών προκειμένου να καταμετρηθεί ο αριθμός των υποσιτισμένων ανά την Ελλάδα μαθητών;», ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και τονίζει πώς «οι επιλογές της τρικομματικής συγκυβέρνησης οδηγούν την Ελλάδα στο επίκεντρο μιας ανθρωπιστικής κρίσης».

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.


ΤΕΡΕΝΣ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗ ΒΡΟΥΤΣΗ
ΘΕΜΑ: ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
κ.κ. Υπουργοί,
Σας προωθώ άνευ περαιτέρω σχολίων την κραυγή αγωνίας της Διευθύντριας του Δημοτικού σχολείου Γόμφων Τρικάλων Αικατερίνης Νικολαϊδου που με δραματική επιστολή προς τους συναδέλφους της, ζητά απελπισμένα βοήθεια για τους υποσιτισμένους μαθητές της περιοχής της.
Στην επιστολή της η συντάκτρια, αναφέρει τα εξής:
«Συνάδελφοι – Συναδέλφισσες
Η οικονομική πτώχευση και η κρίση της πατρίδας μας, έχει χτυπήσει εδώ και καιρό τις πόρτες όλων μας και έχει μπει μέσα στη ζωή μας άγρια, αδυσώπητη, στιβαρή, απάνθρωπη. Οι κυβερνώντες μας βλέπουν ως αριθμούς. Ως πηγή εσόδων μονάχα. Η αξιοπρέπεια , η δικαιοσύνη, η ισότητα, είναι ανύπαρκτες στο μυαλό και στις πράξεις τους. Επενδύουν μονάχα εκεί απ΄ όπου μπορούν να απορροφήσουν έσοδα και κέρδη. Εκεί όπου τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα.
Γι΄ αυτούς λοιπόν, η εκπαίδευση δεν μετρά. Τα αποτελέσματά της είναι ποιοτικά. Δεν είναι ποσοτικά. Η εκπαίδευση δεν είναι στους στόχους τους. Εδώ και χρόνια οι μισθοί μας μειώνονται συνεχώς. Είμαστε η «εύκολη λεία» του φοροεισπρακτικού κράτους μας. Από την άλλη γίνεται συστηματική απαξίωση του έργου μας. Ζητούν την αξιολόγησή μας.
Αδιαφορούν για τα σχολειά που κρυώνουν. Για τους μισθούς πείνας. Για τη συνεχή επιμόρφωσή μας. Για την ανυπαρξία ικανού κοινωνικού δικτύου που θα βοηθά στο δύσκολο έργο μας (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές κ.λπ.). Ναι, γνωρίζω πόσο δύσκολα τα βγάζουμε πέρα με τις οικογενειακές μας υποχρεώσεις. Με την πληρωμή των φόρων. Εδώ και λίγες μέρες όμως ενημερώθηκα από φίλη Νηπιαγωγό για το οικογενειακό δράμα που παίχτηκε και παίζεται στην τάξη της, τη θέα ενός σκελετωμένου μικρού παιδιού, ηλικίας 6 χρόνων, που μετά από απουσία πολλών ημερών εμφανίστηκε στο Νηπιαγωγείο σε άθλια κατάσταση. Αδυνατισμένο, καχεκτικό, με τρέμουλο σε όλο του το σώμα.
Οι γονείς αυτού του μικρού παιδιού είναι άνεργοι. Ζουν σε μια τρώγλη. Τους λείπει ακόμη και το ψωμί. Κυριολεκτικά πεινούν. Το διαπίστωσα και η ίδια μετά από επίσκεψη στο σπίτι τους. Όμως δεν είναι μόνο αυτό το παιδί που υποσιτίζεται. Πολλά ακόμη παιδάκια που φοιτούν σε σχολεία και Νηπιαγωγεία, κυρίως του κέντρου των Τρικάλων, ζουν κάτω από δραματικές συνθήκες. Φίλοι μου, ήρθε νομίζω η ώρα να αφήσουμε στην άκρη για λίγο τα δικά μας προβλήματα και να ασχοληθούμε πιο προσεκτικά αυτές τις περιπτώσεις. Δεν είμαστε απλοί υπάλληλοι που κάνουμε τη γραφική δουλειά μας και κάπου εκεί τελειώνουμε.
Δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε άλλο πια. Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο πια. Είμαστε δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί, παιδαγωγοί. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Θα επιτρέψουμε να καταστραφούν αυτά τα παιδιά; Θα επιτρέψουμε να χαθεί το μέλλον της πατρίδας μας; Θα αδιαφορήσουμε; Προτείνω κάποιες δράσεις σ΄ αυτό το σημείο. Όμως θεωρώ ότι εδώ καθοριστικό και συντονιστικό ρόλο μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να παίξει ο Σύλλογος Δασκάλων- Νηπιαγωγών του νομού μας.
Έτσι:
1.Να γίνει με απόλυτη εχεμύθεια και προσοχή μια πρώτη καταγραφή και διασταύρωση πληροφοριών για όλα τα παιδιά που κυριολεκτικά πεινούν, μετά από συνεργασία Διευθυντών – Συλλόγων Διδασκόντων.
2.Οι Σύλλογοι Δασκάλων – Νηπιαγωγών να συλλέξουν αυτά τα στοιχεία και στη συνέχεια να δημιουργηθεί μια ομάδα εκπαιδευτικών, η οποία να μπορεί να έρθει σε επαφή με διάφορους φορείς και οργανισμούς για τη συνεχή βοήθεια αυτών των παιδιών.
Π.χ, μπορούν να έρθουν σε επαφή με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ, τους εμπορικούς συλλόγους, τον Φαρμακευτικό Σύλλογο, τον Ιατρικό Σύλλογο, την Εκκλησία, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Νομαρχία, τους Δήμους, το Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης, την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας. Ο καθένας μας μόνος του ΔΕΝ μπορεί να σηκώσει το βάρος της βοήθειας που χρειάζεται να δοθεί προς αυτούς τους συνανθρώπους μας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ όμως, οργανωμένα, μπορούμε να φτιάξουμε ένα πετυχημένο και αποτελεσματικό δίκτυο παροχής, φροντίδας και συναισθηματικής στήριξης αυτών των παιδιών. Αυτές είναι οι δικές μου προτάσεις και σκέψεις. Περιμένω όμως και τις δικές σας. ΠΟΛΛΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ.
Με εκτίμηση
Νικολαϊδου Αικατερίνη
Διευθύντρια Σχολείου Γόμφων»
κ.κ. Υπουργοί,
Η απεγνωσμένη έκκληση της διευθύντριας του Δ.Σ. Γόμφων, κ. Αικ. Νικολαΐδου, σχετικά με την ύπαρξη σοβαρά υποσιτισμένων μαθητών σε αρκετά σχολεία και νηπιαγωγεία των Τρικάλων, επιβεβαιώνει δυστυχώς τις πιο μαύρες προβλέψεις για τις συνέπειες της λιτότητας, της ανεργίας και της φτώχειας και αποδεικνύει το μέγεθος του συντελούμενου από τις επάλληλες μνημονιακές κυβερνήσεις εγκλήματος εις βάρος του ελληνικού λαού.
Η κατάσταση που βιώνουν όλο και περισσότερες οικογένειες, αποδεικνύει ότι υπάρχει μια πραγματική Θεσσαλία, παράλληλα προς τις «ειδυλλιακές» εικόνες που περιγράφουν στις δηλώσεις και στις συνεντεύξεις τους οι τοπικοί άρχοντες.
Δίπλα στο «περιβόλι της Ευρώπης», όπως πρόσφατα χαρακτήρισε την περιοχή τους, ο Περιφερειάρχης, κ. Αγοραστός, υπάρχει η Θεσσαλία των πεινασμένων παιδιών και νηπίων, των οικογενειών που δεν έχουν ούτε έναν εργαζόμενο, των ανθρώπων που έχουν βρεθεί στο περιθώριο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και πασχίζουν ολομόναχοι να επιβιώσουν, κάτω από το όριο της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:
1.Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε με απόλυτη εχεμύθεια και προσοχή, να προβείτε σε μία πρώτη καταγραφή και διασταύρωση πληροφοριών προκειμένου να καταμετρηθεί ο αριθμός των υποσιτισμένων ανά την Ελλάδα μαθητών;
2.Σκοπεύετε να δημιουργήσετε ειδική ομάδα εκπαιδευτικών σε κάθε σχολική μονάδα, για να διευκολυνθεί η παροχή τροφίμων σε όσους μαθητές αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης;
3.Μιλώντας στην Ολομέλεια επί του νομοσχεδίου για την οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο Κ. Αρβανιτόπουλος ενημέρωσε ότι 60 εκατ. ευρώ, που εξασφαλίστηκαν από κοινοτικούς πόρους, θα διατεθούν για την καταπολέμηση του υποσιτισμού στα δημοτικά σχολεία.
α.Τα προαναφερόμενα κονδύλια έχουν εκταμιευθεί; Έχουν μεταβιβαστεί στους αρμόδιους φορείς ώστε να αρχίσει η καθημερινή παροχή μικρογευμάτων στη μαθητιώσα νεολαία;
β.Γιατί εξαιρείτε από το πρόγραμμα τους σπουδαστές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης; Εκείνοι δεν υποσιτίζονται;
4.Κατανοείτε ότι με τις επιλογές της τρικομματικής συγκυβέρνησης, την οποία εσείς υπηρετείτε και με πρόσχημα την «οικονομική διάσωση» της χώρας, οδηγείτε την Ελλάδα στο επίκεντρο μιας ανθρωπιστικής κρίσης;
5.Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προσήκοντα μέτρα, συνειδητοποιείτε ότι καταστρατηγείτε το άρθρο 21 του Συντάγματος που σαφώς ορίζει ότι «η οικογένεια, ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους;»
Ο ερωτών Βουλευτής

Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ


Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ