Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

9.1.13

Ολομέτωπη επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης στη Βουλή



Ολομέτωπη επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης στη Βουλή

Τον κατηγόρησε για στείρα άρνηση απέναντι στις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο που υλοποιεί η κυβέρνηση



Σφοδρή κριτική απέναντι στην πολιτική ανευθυνότητα με την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να αναδιαρθρώσει αποτελεσματικά τον διοικητικό της μηχανισμό, ο οποίος με τις τεράστιες παθογένειες και τις απαρχαιωμένες δομές του, αποτελούσε και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αποτελεί ένα μέγιστο εμπόδιο στον δρόμο προς την ανάπτυξη, έκανε ο Αναπληρωτής Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ και Βουλευτής Ημαθίας κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης κατά τη διάρκεια τη χθεσινής (8 Ιανουαρίου) ομιλίας του στην ολομέλεια της Βουλής επί του σχεδίου Νόμου για την κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και τη Σύσταση Γενικής Γραμματείας για το συντονισμό του κυβερνητικού έργου.

Ο κ. Τσαβδαρίδης υπογράμμισε ότι το πρόβλημα της δυσλειτουργίας του Ελληνικού Δημοσίου δεν εστιάζεται στο ότι αυτό είναι πολύ μεγάλο, αλλά στο ότι αυτό είναι εντυπωσιακά κατακερματισμένο, ανορθολογικά οργανωμένο και εξόχως δυσλειτουργικό και τόνισε ότι ενώ η νέα διακυβέρνηση προχωρά στις αναγκαίες βαθιές τομές, ο ΣΥΡΙΖΑ αντιτάσσει την φοβία στο νέο και την επιστροφή σε παρωχημένα και αποτυχημένα πρότυπα του παρελθόντος.

Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας του κ. Τσαβδαρίδη

«Η πείρα της ζωής διδάσκει ότι έχει λιγότερη σημασία το τι λάθη κάνει κάποιος, από το τι πράττει μετά από τα λάθη που έκανε.

Δυστυχώς για τον ΣΥΡΙΖΑ, η αποτυχία της πολιτικής του συνεισφοράς σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για τη χώρα, δεν είναι απλά συνισταμένη των συσσωρευμένων λαθών κατά την άσκηση των αντιπολιτευτικών του καθηκόντων. Είναι κυρίως απόρροια της άρνησης του να μάθει από τα λάθη αυτά, να εκφράσει μία πιο γόνιμη και υλοποιήσιμη πρόταση, να αποτελέσει παράγοντα κοινοβουλευτικής συνεργασίας, που θα διευκολύνει το άλμα της χώρας μας στο μέλλον. 

Εκεί όμως που απαιτείται τόλμη, η αξιωματική αντιπολίτευση αντιτάσσει την μονολιθικότητα. Εκεί που απαιτούνται βαθιές τομές, αντιτάσσει την φοβία στο νέο και την επιστροφή σε παρωχημένα και αποτυχημένα πρότυπα του παρελθόντος. Εκεί που απαιτείται συναίνεση, αντιτάσσει την αλόγιστη και τυφλή αντιπαλότητα. 

Αποτελεί μνημείο πολιτικής ανευθυνότητας η επιχειρηματολογία με την οποία επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να ντύσει την κριτική του απέναντι σε ένα σχέδιο νόμου που έρχεται επιτέλους να αντιμετωπίσει με αποφασιστικότητα τη χρόνια αδυναμία της Ελληνικής Πολιτείας να αναδιαρθρώσει αποτελεσματικά τον διοικητικό της μηχανισμό, ο οποίος με τις τεράστιες παθογένειες και τις απαρχαιωμένες δομές του, αποτελούσε και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αποτελεί ένα μέγιστο εμπόδιο στον δρόμο προς την ανάπτυξη.

Όπου η νέα διακυβέρνηση προχωρά με υπευθυνότητα στις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις με στόχο να πατάξει τη γραφειοκρατία και τη διαφθορά, να βάλει τάξη στις συγκεχυμένες αρμοδιότητες ενός διογκωμένου κρατικού τομέα και να βάλει φραγμό στις πελατειακές σχέσεις και στην αδιαφάνεια, ο ΣΥΡΙΖΑ ανακαλύπτει διάλυση, συρρίκνωση της κοινωνικής φροντίδας, αποσάθρωση του Δημοσίου.

Όπου η νέα διακυβέρνηση προχωρά σε όλες τις αναγκαίες ρήξεις προκειμένου να διασφαλίσει την αποδοτικότερη λειτουργία των δημοσίων οργανισμών και υπηρεσιών, με όσο το δυνατόν λιγότερο δημοσιονομικό κόστος και μικρότερη επιβάρυνση για τον έλληνα φορολογούμενο, ο ΣΥΡΙΖΑ κραυγάζει για διατήρηση της αδράνειας και εκείνων των νοοτροπιών  που διαχρονικά εμπόδιζαν τον κρατικό μηχανισμό να είναι παραγωγικός και ανταγωνιστικός.

Είναι προφανώς έκδηλη η αγωνία της αξιωματικής αντιπολίτευσης για άλλη μία φορά να ψαρέψει σε θολά νερά και να εκμεταλλευτεί την αγωνία των δοκιμαζόμενων αυτή την εποχή πολιτών. Η ουσία όμως, είναι άλλη. Το πρόβλημα της δυσλειτουργίας του Ελληνικού Δημοσίου δεν εστιάζεται στο ότι αυτό είναι πολύ μεγάλο, αλλά στο ότι αυτό είναι εντυπωσιακά κατακερματισμένο, ανορθολογικά οργανωμένο και εξόχως δυσλειτουργικό, αποψιλώνοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών προς αυτό.

Είναι ανατριχιαστική η διαπίστωση πως μέχρι πριν λίγο καιρό, η Ελληνική Πολιτεία δεν είχε σχεδόν καμία σαφώς αποτυπωμένη εικόνα για τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων που απασχολεί, όπως επίσης, ανατριχιαστική είναι η διαπίστωση ότι το Ελληνικό δημόσιο είχε κάπου 30.000 Διευθυντές για την εξυπηρέτηση 10 εκ. πολιτών. Ως εκ τούτου, όσο και αν στεναχωρεί αυτό τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι απόλυτα αναγκαία η απόφαση της νέας διακυβέρνησης να νοικοκυρέψει τη χαώδη κατάσταση. Και ακριβώς αυτό κάνει.

Όχι μόνο προχωράει στην άμεση κατάργηση οκτώ φορέων των οποίων η αποστολή και ο ρόλος μπορεί να ασκηθεί από κάποια υφιστάμενη δομή συνεκτικότερα, αλλά παράλληλα συγχωνεύει 197 νομικά πρόσωπα του στενού και ευρύτερου δημοσίου τομέα με ομοιάζουσες αρμοδιότητες και αντικείμενο.

Παράλληλα, συστήνοντας τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού του κυβερνητικού έργου, θεμελιώνει την δημιουργία μίας επιτελικής δομής, με αποστολή την οργάνωση της εκτέλεσης του κυβερνητικού έργου από τα υπουργεία και την παρακολούθηση της πορείας του με συνεχή συνεργασία καθώς και την προώθηση, πάντοτε σε συνεργασία με τα Υπουργεία, δράσεων απλούστευσης διαδικασιών και μείωσης των διοικητικών επιβαρύνσεων.

Μια τέτοια μεγάλη αλλαγή βεβαίως, έχει ως αποτέλεσμα και την αναγκαία συγχώνευση νομικών προσώπων που προσέφεραν ομολογουμένως εξαιρετικά σημαντικό κοινωνικό έργο στην περιφέρεια και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους σε ευρύτερες διοικητικές ζώνες.

Ακόμα όμως και σε αυτές τις περιπτώσεις, το παρόν σχέδιο νόμου μεριμνά με ευαισθησία για την όσο το δυνατόν ομαλότερη μετάβαση των παλαιών νομικών προσώπων στο νέο καθεστώς, τη διατήρηση των θέσεων εργασίας του προσωπικού τους και την διασφάλιση της συνέχισης της προσφοράς τους στο κοινωνικό σύνολο των περιοχών που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό των Εταιριών Προστασίας Ανηλίκων, όπως της εξαιρετικά δραστήριας και ιστορικής για την προσφορά της Εταιρίας Προστασίας Ανηλίκων Βέροιας, της οποίας ενώ το αντικείμενο των δραστηριοτήτων της μεταφέρεται από το Πρωτοδικείο Βέροιας στο Εφετείο Θεσσαλονίκης, διασφαλίζεται η μεταφορά του προσωπικού της με την ίδια σχέση εργασίας στην έδρα του Εφετείου. Παράλληλα, συνίσταται Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων με έδρα το Πρωτοδικείο Βέροιας για την συνέχιση της πολύπλευρης υποστήριξης των 40 άπορων, ανήλικων και ορφανών παιδιών  που μέχρι σήμερα η Εταιρία είχε στην εποπτεία της.

Συχνά πυκνά στην κριτική που ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ, μιλάει ως αυτόκλητος υπερασπιστής της ελευθερίας απέναντι σε όσους κατά τα λεγόμενα του θεωρεί ότι «υποτάσσουν τη χώρα στα μνημόνια και τους δανειστές».

Θα ήθελα ως επίλογο να υπενθυμίσω στους συναδέλφους της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υπάρχουν δύο ειδών ελευθερίες. Η ελευθερία να κάνει κάποιος ό,τι θέλει και η ελευθερία να κάνει αυτό που πρέπει. Δυστυχώς για σας, η νέα διακυβέρνηση έχει το θάρρος και την ικανότητα να ξεχωρίζει την επικίνδυνη ευκολία της πρώτης επιλογής από την υπεύθυνη αποστολή της δεύτερης. Και αυτό θα συνεχίζει να πράττει για το καλό της χώρας, αφήνοντας σε εσάς τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που ήδη άρχισαν να σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα στη συνείδηση των Ελλήνων πολιτών».









Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ