Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

12.3.12

Ερώτηση του Βασίλη Οικονόμου με θέμα: Αστική Συγκοινωνία για την Ραφήνα
Ο ανεξάρτητος Βουλευτής Αττικής (Συνεργαζόμενος με τη Δημοκρατική Αριστερά), Βασίλης Οικονόμου, επανέφερε στην Βουλή με νέα ερώτησή του το ζήτημα της αστικής συγκοινωνίας για το νέο Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου ζητώντας να αποκτήσει επιτέλους ο νέος Δήμος Αστική Συγκοινωνία και να καταρτιστεί επιτέλους ο Ενιαίος Συγκοινωνιακός Χάρτης της Αττικής.


Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΙΕΥΘ. ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Αριθ. Πρωτ. 6580
Ημερομ. Κατάθεσης 12.03.12

Προς: Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: Αστική Συγκοινωνία για την Ραφήνα

Κύριε Υπουργέ,
Επανερχόμαστε στο ζήτημα της σύνδεσης του Δήμου Ραφήνας με αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς, το οποίο έχουμε φέρει επανειλημμένα στην Βουλή (Αρ. Πρωτ. 673/11-05-04, 1939/02-07-04. 1678/31-08-05, 11545/16-12-08 και 11891/23-12-08). Όπως πολύ καλά γνωρίζετε πολλοί δήμοι της Ανατολικής Αττικής δεν καλύπτονται συγκοινωνιακά από αστικά μέσα παρά το γεγονός ότι αναπτύσσονται ραγδαία πληθυσμιακά και οικιστικά. Οχτώ χρόνια τώρα οι κάτοικοι έχουν ακούσει όλους τους εμπλεκόμενους Υπουργούς και όλες τις κυβερνήσεις να υπόσχονται ότι θα αποκτήσει η Ανατολική Αττική αστική συγκοινωνία, ότι θα υπάρξει ενιαίο σχέδιο αστικής συγκοινωνίας για όλη την Αττική, τίποτα όμως δεν έχει γίνει επί της ουσίας. Ακόμα και σήμερα η σύνδεση με την πρωτεύουσα αλλά και με τους γειτονικούς Δήμους πραγματοποιείται μέσω των ΚΤΕΛ, γεγονός που λειτουργεί αποτρεπτικά για την χρήση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τόσο λόγω του αντιτίμου όσο και λόγω της αραιής συχνότητας δρομολογίων. Το αποτέλεσμα είναι οι μετακινήσεις να πραγματοποιούνται κατά κύριο λόγο με ιδιωτικά μέσα, γεγονός που επιβαρύνει τους πολίτες σημαντικά ενώ δημιουργεί και αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο σε όλο το οδικό δίκτυο.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1. Πότε επιτέλους θα υπάρξει Ενιαίος Συγκοινωνιακός Χάρτης για την Αττική;
2. Πότε εκτιμάτε ότι θα αποκτήσει ο Δήμος Ραφήνας αστική συγκοινωνία ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι του Δήμου αλλά και οι χιλιάδες συμπολίτες μας που χρησιμοποιούν καθημερινά το λιμάνι της Ραφήνας προκειμένου να ταξιδέψουν σε κάποιο από τα νησιά που συνδέονται ακτοπλοϊκά με αυτό;


-Ο-
ΕΡΩΤΩΝ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ