Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

23.9.11

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΥΕΘΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ 383 ΜΟΙΡΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

22/9/2011
ΕΡΩΤΗΣΗ
 

Θέμα : «Μεταφορά της 383ης Μοίρας αεροσκαφών CL-415 από τη Θεσσαλονίκη στην Ελευσίνα»
Προς
Υπουργό Εθνικής Άμυνας



Κύριε Υπουργέ

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση που σας κατέθεσα, κατά τη διαδικασία της συζήτησης την 1/9/2011, θέσατε μείζονα ζητήματα γνώσεως και αξιοπιστίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Άμυνας.
Ομολογήσατε, ότι αναμένετε την απόφαση του Ανωτάτου Αεροπορικού Συμβουλίου για την μετακίνηση της 383ης μοίρας των CL-415. Δηλαδή εσείς, ως πολιτική ηγεσία, θέσατε το θέμα και όχι η Υπηρεσία. Εσείς από ποιά κίνητρα, παρακινούμενος, εισηγείστε την μετακίνηση, όταν δεν τίθεται ζήτημα επιχειρησιακό;
Γνωρίζετε, ότι κάθε υπηρεσία της χώρας, επομένως και η στρατιωτική (ιδίως), δεν λειτουργεί μόνον στην Αττική; Πολλές υπηρεσίες θα μπορούσαν να ανταποκριθούν επιχειρησιακά, με μετακίνησή τους στην Αττική. Είναι αυτονόητο όμως, ότι παραμένουν στην περιφέρεια ή επιβάλλεται να διασπαρούν, όταν κάτι αρνητικό ως αποτέλεσμα δεν προκύπτει και είναι πράγματι ΄΄αναγκαία συνθήκη΄΄ για να υπάρχει κοινωνία και να υφίσταται πατρίδα.
Η αυτάρκεια της 383ης μοίρας των CL-415 και η αποτελεσματικότητα απεδείχθη περίτρανα, όταν τα αεροπλάνα της έφτασαν πρώτα στο Ισραήλ, στις πυρκαγιές του Νοεμβρίου του 2010.
Θέλω κύριε Υπουργέ να επισημάνω, ότι το υπόστεγο της Ελευσίνας, δεν μπορεί να υποστηρίξει την συντήρηση περισσότερων των πέντε αεροσκαφών και επομένως μεγάλο μέρος της συντήρησής τους αναγκαστικά , θα ανατεθεί ή στην ΕΑΒ ή σε ιδιωτικές εταιρίες, που σημαίνει επιπλέον κόστος (400.000 € περίπου ανά αεροσκάφος). Αντίθετα στην Θεσσαλονίκη είναι δυνατή η συντήρηση όλων των αεροσκαφών CL- 415.
Από το 1999, είχε εκδοθεί το σχετικό πόρισμα, από την συσταθείσα, επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, επιτροπή, για την μεταφορά της 383ης μοίρας στην 113 ΠΜ. Ήταν άραγε αδαείς ή εγκάθετοι τοπικιστές, τα μέλη αυτής της επιτροπής; Επιχειρησιακά, o σχεδιασμός και η στρατηγική δασοπυρόσβεσης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας δεν επηρεάζεται από την μετακίνηση στην Ελευσίνα, αλλά ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και τώρα που έχουν αναφορά στην 113 Π.Μ. Προς τι επομένως, το επιχείρημα αυτό που επικαλείσθε;
Κύριε Υπουργέ!
Κανείς δεν έχει πρόθεση να αντιδικήσει, ούτε ο ερωτών επιδιώκει εντυπώσεις. Χρειάζεται όμως μεγαλύτερη προσοχή και γνώση σε ζητήματα επιχειρησιακά.
Υπάρχει υπόστεγο στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Χρησιμοποιείται η λίμνη Βόλβη (γλυκού νερού) κατά την εκπαίδευση και προσομοίωση με το γεωγραφικό ανάγλυφο της Β. Ελλάδος. Το εκπαιδευτικό και οικονομικό όφελος μέγιστο.
Το κόστος μεταφοράς στην Ελευσίνα (112ΠΜ) τεράστιο.


Γι΄ αυτό κύριε Υπουργέ ερωτάσθε :


Θα σταματήσετε την διαδικασία μεταφοράς της 383ης μοίρας των CL-415, αφού μόνον αρνητικές παραμέτρους θα υπηρετήσει;








Ο ερωτών
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ