ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ TA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τα οξυμένα προβλήματα που ταλανίζουν την δημόσια εκπαίδευση στους νομούς Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας και Ηλείας συζήτησε ο υπ. Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος, μέσα από διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων της Περιφέρειας.
Από το στοιχεία που παρουσιάστηκαν, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα εστιάζεται κυρίως στις ελλείψεις υποδομών και στις κτιριακές ανεπάρκειες, στις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και στην δραματική περικοπή της χρηματοδότησης των Σχολικών Επιτροπών, που αναμένεται να επιφέρει δυσμενή αντίκτυπο στην ομαλή λειτουργία των σχολείων.
Δυσλειτουργίες εμφανίζονται όμως και στα ολοήμερα σχολεία της Περιφέρειας και στο πλαίσιο αυτό κινήθηκε και η επερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, ο βουλευτής και επικεφαλής του Συνδυασμού «Ελπίδα για την Δυτική Ελλάδα» Αλέξανδρος Χρυσαναθακόπουλος, με αφορμή την κατάσταση που παρατηρείται στο Δημοτικό Σχολείο Ριόλου Αχαΐας.
Η επερώτηση του κ.Χρυσανθακόπουλου έχει ως εξής:
Προς: την Υπουργό Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Θέμα: Το τετραθέσιο Δημοτικό Σχολείο Ριόλου Αχαΐας χωρίς δάσκαλο.
Μετά από αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες του συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Νομού Αχαΐας, ζητούν να τοποθετηθεί και τέταρτος δάσκαλος για να μην πάνε και έρχονται χωρίς νόημα τα παιδιά τους στο σχολειό, που κάθε χρόνο έχουν το ίδιο πρόβλημα.
Το συγκεκριμένο σχολείο το έχουν βαπτίσει ολοήμερο, αλλά ολοήμερο δεν είναι.
Τέτοιου είδους σχολεία είναι σε όλη την περιφέρεια που δεν μπορούν να καλύψουν την ύλη όλων των μαθημάτων και δεν είναι επαρκής η εκπαίδευση των μαθητών, άρα μιλάμε για σχολεία δυο ταχυτήτων σχολεία της πόλης και σχολειά της επαρχίας.
Ερωτάται η κα. Υπουργός
1) Τι ενέργειες προτίθεται να κάνει για να λυθεί το πρόβλημα ως προς το να λειτουργήσει άμεσα αυτό το σχολείο με την τοποθέτηση και τέταρτης δασκάλας-λου;
2) Θα είναι ολοήμερο το σχολείο και θα αντιστοιχεί με προδιαγραφές των σχολείων της πόλης;