Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

26.10.10

Ο ερωτών βουλευτής Θοδωρής Δρίτσας

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό
Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων & Αλιείας και την κ. Υπουργό Περιβάλλοντος
Θέμα: «Η πρόσθετη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από τους αέριους ρύπους των πλοίων πολλαπλασιάζει τους κινδύνους για την υγεία των κατοίκων του Πειραιά»




Ο Πειραιάς είναι μα πόλη με πολύ υψηλό βαθμό ρύπανσης που προκαλείται από πολλαπλές αιτίες με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται συστηματικά το αστικό περιβάλλον. Στη μεγάλη κυκλοφοριακή επιβάρυνση που υφίσταται η πόλη από την εσωτερική της λειτουργία προστίθεται και η διαμπερής κυκλοφορία πολύ μεγάλου αριθμού οχημάτων κάθε είδους η οποία συνδέεται με τη λειτουργία του λιμανιού. Όμως η πόλη έχει συγκοινωνιακά παραμεληθεί από όλες τις κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών και οι υποδομές καθυστερούν δραματικά. Τα μέσα σταθερής τροχιάς (ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ) όλο και περισσότερο αργούν να φτάσουν στην πόλη, οι υποδομές των ΗΣΑΠ καθυστερούν επίσης και σοβαρές κυκλοφοριακές παρεμβάσεις δεν υπάρχουν.
Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί η ανεξέλεγκτη εκπομπή αερίων ρύπων από τα πλοία τόσο της ακτοπλοΐας όσο και της εμπορικής ναυτιλίας, χωρίς οι κρατικές Υπηρεσίες να είναι σε θέση να ελέγξουν και να εφαρμόσουν ακόμα και την ισχύουσα ελλιπή νομοθεσία. Από όλα αυτά η υγεία των κατοίκων του Πειραιά επιβαρύνεται υπέρμετρα και απειλείται.
ερωτάται ο κ. Υπουργός

1. Σε ποια μέτρα προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση και ο ΟΛΠ προκειμένου να περιοριστούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις στην πόλη του Πειραιά από την εκπομπή των αερίων ρύπων των πλοίων και γενικότερα από τη λειτουργία του λιμανιού και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή τους;
2. Ποια είναι η θέση της Ελληνικής κυβέρνησης ως προς την εφαρμογή της Οδηγίας 2005/33 αναφορικά με τη χρήση ντίζελ με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο από τα πλοία και ειδικότερα ως προς τις εξαιρέσεις που προβλέπονται για την εφαρμογή της από Ελληνικά πλοία μέχρι το 2012;


Ο ερωτών βουλευτής

Θοδωρής Δρίτσας
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ