Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

2.1.10

Ανάγκη δημιουργίας της Παραμεγδόβιας Οδού.

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
ΘΕΜΑ: Ανάγκη δημιουργίας της Παραμεγδόβιας Οδού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πριν από 120 χρόνια, ο τότε Πρωθυπουργός Χαρίλαος Τρικούπης είχε προγραμματίσει να συνδέσει όλη την Ελλάδα, βόρεια, νότια, ανατολική και δυτική, ώστε οι κάτοικοι να επικοινωνούν εύκολα μεταξύ τους, αναπτύσσοντας εμπόριο, τουρισμό, επικοινωνία. Έτσι, έφτιαξε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, πολλά οδικά δίκτυα, ενώ είχε ακόμα προγραμματίσει την Παραμεγδόβια Οδό, η οποία θα συνέδεε τη Βόρεια με τη Νότια Ελλάδα, ακριβώς στο Κέντρο της.

Πρόκειται για ένα και απαραίτητο έργο όχι μόνο για τη Θεσσαλία και τη Δυτική Ελλάδα, την Καρδίτσα και την Αιτωλοακαρνανία, αλλά και για όλη την Ελλάδα. Η ανάπτυξη της Θεσσαλίας και ιδιαίτερα της Δυτικής Θεσσαλίας, της Κεντρικής και Δυτικής Ελλάδας, της περιοχής της Ευρυτανίας και Αιτωλοακαρνανίας είναι συνδεδεμένη με την κατασκευή της Παραμεγδόβιας Οδού. Είναι έργο εθνικό και όχι τοπικό. Να σημειωθεί πως για να φτάσει σήμερα ένας Αιτωλοακαρνάνας στη Δυτική Θεσσαλία χρειάζεται περίπου 5 έως 6 ώρες, αντί 50 λεπτά που θα χρειαζόταν για να διανύσει τα 100 χιλιόμετρα που απέχουν μεταξύ τους. Η διακίνηση σήμερα γίνεται στις συγκεκριμένες περιοχές με μη προσιτούς δρόμους και μέσω τεθλασμένης γραμμής (από Μπράλο ή από την Εγνατία Οδό). Η οικονομική ζημιά βέβαια είναι τεράστια σε χρόνο και χρήμα και την πληρώνει ο Έλληνας πολίτης και καταναλωτής.

Πρέπει να τονισθεί ότι η κατασκευή της Παραμεγδόβιας Οδού θα αναβαθμίσει και όλο τον ορεινό όγκο της Ευρυτανίας καθώς και το Καρπενήσι, που με μία κάθετο προσπέλαση στην Παραμεγδόβια Οδό θα βγει από την απομόνωση και θα είναι εύκολη και η επικοινωνία με τις περιοχές που διοικητικά ανήκουν σε αυτό.

Επειδή σε σχετική ερώτησή μας στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, τον Ιούλιο του 2009 η Κυβέρνηση της Ν.Δ. μας γνωστοποίησε πως ¨από το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν εκπονούνται μελέτες για την αναφερόμενη Παραμεγδόβια Οδό¨.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε:
• Η Παραμεγδόβια Οδός, προγραμματισμένη εδώ και 120 χρόνια για να ενώσει οδικά τη Δυτική Θεσσαλία με την Αιτωλοακαρνανία, να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων και να προχωρήσει η υλοποίησή της;
Ο ερωτών Βουλευτής

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ