Μετά τις επιτυχίες που έχει σημειώσει το Πρακτορείο μας, από το 1980, και από το 2000 στο internet, συνεχίζουμε σταθερά, με νέα ρεκόρ δημοσιεύσεων και αναπαραγωγή των ρεπορτάζ μας στα ΜΜΕ στην Ελλάδα και στον κόσμο. www.vouli.net * Ανάρτηση των δελτίων τύπου σε 24ωρη βάση, καθώς και φωτογραφιών για την προβολή στα Μ.Μ.Ε. * Καταγράφουμε την πολιτική ιστορία του Ελληνισμού

31.1.11

Ως εκ τούτου ερωτάται ο κύριος Υπουργός: 1. Τι προτίθεται να κάνει άμεσα για την επείγουσα αντιμετώπιση της οξείας έλλειψης προσωπικού στο Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας του Κρατικού Αερολιμένα Λήμνου «ΗΦΑΙΣΤΟΣ»; 2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για τη μόνιμη και μακροπρόθεσμη επίλυση του προβλήματος; Ο Ερωτών Βουλευτής Σπύρος Γαληνός

Αθήνα 31 Ιανουαρίου 2011
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΑΛΗΝΟΥ
ΜΕ ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΛΗΜΝΟΥ



Το πρόβλημα που έχει προκύψει από την κρίσιμη έλλειψη προσωπικού στο τμήμα εναέριας κυκλοφορίας του κρατικού αερολιμένα Λήμνου ανέδειξε ο βουλευτής ν. Λέσβου κ. Σπύρος Γαληνός με ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Σύμφωνα με το οργανόγραμμα του Αερολιμένα Λήμνου προβλέπονται πέντε θέσεις ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Από τον Ιανουάριο του 2010 οι ελεγκτές μειώθηκαν σε τρεις ενώ από τον Ιανουάριο του 2011 μειώθηκαν περαιτέρω σε δύο.
Οι αρμόδιοι της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΥΠΑ δηλώνουν αδυναμία ενίσχυσης του Αερολιμένα Λήμνου, λόγω οικονομικών περιορισμών που επεβλήθησαν, τουλάχιστον μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου. Έτσι σήμερα το σύνολο των υποχρεώσεων της εναέριας κυκλοφορίας του αερολιμένα έχουν επωμιστεί δύο μόνο υπάλληλοι οι οποίοι εργάζονται συνεχόμενα, χωρίς ημέρες αναπαύσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, για να εξυπηρετήσουν το καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων.
Δεδομένου ότι η φύση του επαγγέλματος του Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας απαιτεί στοιχειώδη ανάπαυση για να μπορεί, με νηφαλιότητα και διαύγεια πνεύματος, να επιτελεί σωστά και, κυρίως, με ασφάλεια το καθήκον του καθίσταται αυτονόητο ότι τέτοιου είδους «οικονομίες» εκ μέρους του υπουργείου είναι άστοχες, παράγουν υψηλή διακινδύνευση για τις αερομεταφορές και κατά συνέπεια έχουν υψηλό δυνητικό κόστος. Ως εκ τούτου ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

Τι προτίθεται να κάνει άμεσα για την επείγουσα αντιμετώπιση της οξείας έλλειψης προσωπικού στο Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας του Κρατικού Αερολιμένα Λήμνου «ΗΦΑΙΣΤΟΣ»;

Αθήνα 31 Ιανουαρίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημ. Ρέππα


ΘΕΜΑ: ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΛΗΜΝΟΥ «ΗΦΑΙΣΤΟΣ»

Στο οργανόγραμμα του Κρατικού Αερολιμένα Λήμνου «ΗΦΑΙΣΤΟΣ» υπάρχουν πέντε θέσεις ελεγκτών στο Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας. Από το Μάρτιο του 2005 έως τον Δεκέμβριο του 2009 το Τμήμα στελεχωνόταν με τέσσερις υπαλλήλους. Την 01/01/2010 μετατέθηκε ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στην Αθήνα, με αποτέλεσμα το προσωπικό να μειωθεί σε τρεις υπαλλήλους, με συνακόλουθα λειτουργικά προβλήματα, αφού οι ελεγκτές αναγκάζονταν να πραγματοποιούν διπλές βάρδιες, για να είναι εφικτή η χορήγηση των νομίμων ημερών αναπαύσεως και αδειών.
Στις 03/01/2011, γνωστοποιήθηκε στο Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας του Αερολιμένα Λήμνου, η με στοιχεία Δ4/Α/Ε.1342/[280] – 13/12/2010 απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ, για παύση της ισχύος της ειδικότητας του ενός εκ των τριών εναπομεινάντων Ελεγκτών, με αποτέλεσμα να του απαγορεύεται πλέον η άσκηση καθηκόντων Ελεγκτού Εναερίου Κυκλοφορίας.
Έκτοτε έχουν επωμισθεί τις υποχρεώσεις του Αερολιμένα σε ότι αφορά την Εναέρια Κυκλοφορία, οι εναπομείναντες δύο εν ενεργεία ελεγκτές, έργο υπερβολικά δύσκολο έως ανέφικτο. Οι υπάλληλοι αυτοί εργάζονται συνεχόμενα, χωρίς ημέρες αναπαύσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, για να εξυπηρετήσουν το καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων, που σημειωτέον, λειτουργεί με τρεις βάρδιες ημερησίως, μάλιστα δε με βέβαιη αύξηση των ωρών εργασίας, ιδιαίτερα στο εαρινό και θερινό πρόγραμμα. Οι αρμόδιοι της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΥΠΑ δηλώνουν αδυναμία ενίσχυσης του Αερολιμένα Λήμνου, λόγω οικονομικών περιορισμών που επεβλήθησαν, τουλάχιστον μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου.
Δεδομένου ότι η φύση του επαγγέλματος του Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας απαιτεί στοιχειώδη ανάπαυση για να μπορεί, με νηφαλιότητα και διαύγεια πνεύματος, να επιτελεί σωστά και κυρίως με ασφάλεια το καθήκον του, καθίσταται αυτονόητο ότι τέτοιου είδους «οικονομίες» εκ μέρους του υπουργείου είναι άστοχες, παράγουν υψηλή διακινδύνευση για της αερομεταφορές και κατά συνέπεια έχουν υψηλό δυνητικό κόστος.

Ως εκ τούτου ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

1. Τι προτίθεται να κάνει άμεσα για την επείγουσα αντιμετώπιση της οξείας έλλειψης προσωπικού στο Τμήμα Εναέριας Κυκλοφορίας του Κρατικού Αερολιμένα Λήμνου «ΗΦΑΙΣΤΟΣ»;
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για τη μόνιμη και μακροπρόθεσμη επίλυση του προβλήματος;

Ο Ερωτών Βουλευτής




Σπύρος Γαληνός
Μπορεί να μη συμφωνώ ούτε στο ελάχιστο με αυτά που λες,αλλά θα έδινα μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για το δικαίωμά σου να συνεχίσεις να τα λες -ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ